Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:26:56 GMT

تازه‌ترین توضیحات درمورد مجوز بازیکن جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۱۲۱

تازه‌ترین توضیحات درمورد مجوز بازیکن جدید استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در شرایطی اقدام به جذب آیاندا پاتوسی بازیکن آفریقایی کرده است که این بازیکن طبق قوانین فدراسیون فوتبال ایران شروط لازم برای بازی در لیگ برتر را ندارد.

صبح امروز هم حامد مومنی مسئول کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که پاتوسی در دو سال گذشته و پیش از حضور در استقلال  ۹ بازی باشگاهی انجام داده (شرط لازم برای بازی در لیگ ایران ۱۰ بازی است) و در سال های ۲۰۱۷-۲۰۱۸ هم بازی ملی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط و طبق قوانین فدراسیون فوتبال، عملا پاتوسی امکان همراهی استقلال را در لیگ برتر ندارد اما مومنی در تماس با خبرنگار مهر، توضیحاتی درباره گفتگویش ارائه کرد.

مسئول کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: ما شرایط بازی پاتوسی در سال ۲۰۱۶ را هم از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعلام گرفته ایم. این استعلام جدای از استعلام های قبلی است و می خواهیم ببینیم آیا پاتوسی می تواند شرایط بازی در لیگ ایران را داشته باشد یا خیر. این موضوع در دست بررسی است.

مومنی درباره اینکه چرا فدراسیون می خواهد قانون بازی در «دو سال گذشته» را به سه سال تغییر بدهد، گفت: فصل های فوتبالی دو سال، دو سال است. ما تازه وارد سال ۲۰۱۹ شده ایم و منتظریم تا پاسخ استعلام پاتوسی بیاید.

کد خبر 4542676

منبع: مهر

کلیدواژه: آفریقای جنوبی آیاندا پاتوسی باشگاه استقلال تهران فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار مطلب توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

دیگر خبرها

  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته انضباطی
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال