Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:06:29 GMT

بارف برف و باران در جاده‌های ۱۲ استان

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۲۳۴

بارف برف و باران در جاده‌های ۱۲ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در چندین جاده کشور خبر داد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر محورهای آذربایجان‌شرقی، محور ماکو - بازرگان و سردشت - مهاباد در استان آذربایجان غربی، محور کوهرنگ - مسجدسلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور دیواندره - سنندج و سنندج - مریوان در استان کردستان، محور قزوین همدان و محور سپیدان - یاسوج در استان فارس شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: در اغلب محورهای آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی از رانندگان خواست حتماً پیش از آغاز سفر، تجهیزات زمستانی خودرو را کنترل کرده، لباس گرم و زنجیرچرخ به‌همراه داشته و پیش از ورود به محورها باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رحمانی یادآور شد: شماره تلفن 88255555 مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.

پیش بینی بارش برف و باران در 20 استان

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392,1416/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه

عبدالحسین زارع رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس راه استان کرمانشاه بر اساس ماموریت‌های ابلاغی خود همواره در راستای مدیریت سفر‌ها و برقراری قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

زارع تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان