Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز،  فاطمه ابراهیم هادی، نام دختر ۱۲ ساله‌ای است که به دلیل سوء تغذیه شدید در یکی از درمانگاه‌های استان حجه یمن بستری شده است.

طبق اعلام پزشکانی که فاطمه ابراهیم هادی، کودک ۱۲ ساله یمنی را معاینه کرده اند او از «شدیدترین» نوع سوءتغذیه رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پزشکان در مورد وضع جسمانی او می‌گوید: «چربی بدن او تمام شده است. او دیگر تنها پوست و استخوان است.»

این دختر ۱۲ ساله در درمانگاهی در یکی از شهر‌های دورافتاده استان حجه بستری شده است. تنها در ماه جاری ۴۰ زن باردار به دلیل سوءتغذیه شدید در این درمانگاه بستری شده‌اند.

خواهر فاطمه ابراهیم هادی به خبرگزاری رویترز گفته است که این کودک ۱۲ ساله به همراه ۱۰ خواهر و برادرش مجبور به فرار از خانه‌شان نزدیک مرز با عربستان شده‌اند. آن‌ها به ناچار در فضای باز و زیر یک درخت زندگی می‌کردند.

این در حالی است که دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی در امور بشردوستانه هشدار داده است که بحران یمن همچنان یکی از بدترین بحران‌های انسانی در جهان است. بنا به اعلام سازمان ملل حدود ۲۴ میلیون نفر به کمک‌های انسان‌دوستانه نیاز دارند. این رقم معادل ۸۰ درصد جمعیت کشور یمن است.

شایان ذکر است، عربستان سعودی با همراهی برخی همپیمانان خود در منطقه، فروردین ۱۳۹۴ تجاوز به یمن را آغاز کرد. متجاوزان به یمن به‌ منظور بازگرداندن قدرت به عبدربه منصورهادی، رئیس‌جمهور مستعفی این کشور، و تضعیف جنبش انصارالله، حملات هوایی خود را به این کشور فقیر عربی آغاز کردند، یمن را تحت محاصره شدید قرار دادند و هزاران یمنی را شهید و زخمی کردند.

انتهای پیام/

بستری شدن دختر ۱۲ ساله ۱۰ کیلویی یمنی در بیمارستان+ تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت