Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت:متاسفانه برخی از عطاری‌ها اقدام به توزیع دارو‌های مخدر و روانگردان از قبیل: متادون و ترامادول می‌کنند.
 
وی بیان کرد: دخالت در امر پزشکی، عرضه دارو‌های قاچاق، دارو‌های دست ساز و برخی از دارو‌های خارج از شبکه رسمی توزیع از دیگر تخلفاتی است که در بعضی از این عطاری‌ها مشاهد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
محمدی ادامه داد:همکاری ارگان‌های ذی ربط از قبیل: استانداری، دادگستری، اداره تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص مبارزه با معضلات این صنف بسیار حائز اهمیت است.
 
بهمن مرادی فر معاون قضایی دادگستری گفت:کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی حامی سلامت جامعه هستند و تمامی مسئولین نظارتی و قضات، همراه و پشتیبان این کارشناسان هستند، زیرا دادگستری نیز مانند سایر دستگاه‌ها دغدغه صیانت از سلامت جامعه را دارد.
 
وی بیان کرد: برای برخورد محکم‌تر و قانونی‌تر با متخلفین این صنف لازم است پس از  بازرسی، پرونده متخلفین دقیق و به درستی تشکیل و به انضمام سوابق و مستندات کافی به دادگستری ارسال شود تا قاضی مربوطه بتواند اشراف بیشتری نسبت به پرونده داشته باشد.
 
انتهای  پیام/ز


 برخورد محکم‌تر و قانونی‌تر با متخلفین فروش غیر مجاز در عطاری ها 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر حبیب زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی در بازدید فرماندار از روند توزیع دارو از انبار دارویی این دانشکده گفت: در دوسال گذشته با صدور مجوزتاسیس به ۳۰ داروخانه جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ داروخانه به ۵۸ داروخانه رسید و روند توزیع و تامین دارو در شهرستان به استاندارد هاو شاخص‌های لازم نزدیک شد
وی افزود: در این مدت همچنین با را ه اندازی یک داروخانه شبانه روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه روزی شهرستان به ۹ داروخانه رسیده است 
دکتر عمرانی معاون غذا داروی دانشکده علوم پزشکی خوی هم باشاره به تامین وتوزیع دارو در شهرستان گفت: با تدابیر لازم کلیه دارو‌های انتی بیوتیک و سرم مورد نیاز شهرستان خوی به موقع تامین شده و هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین دارو در بیمارستان‌ها و داروخانه‌های این شهرستان وجود ندارد 
علی نژاد فرماندار خوی هم با تاکید برضرورت تامین به موقع دارو برای داروخانه‌ی شهرستان برضرورت نظارت در توزیع شبکه دارو برای جلوگیری از کمبود دارو تاکید کرد

دیگر خبرها

  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها