Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@18:22:27 GMT

بلغارستان حساب‌های نفت ونزوئلا را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۵۵۶

بلغارستان حساب‌های نفت ونزوئلا را مسدود کرد

به گفته دادستان ارشد بلغارستان، مقامات این کشور انتقال پول از حساب‌های بانکی شرکت ملی نفت ونزوئلا به خارج از این کشور را مسدود کرده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، به گفته دادستان ارشد بلغارستان، سوتیر ساتساروف، مقامات بلغارستان انتقال پول از حساب‌های بانکی شرکت ملی نفت ونزوئلا، پی‌دی‌وی‌اس‌ای، به خارج از این کشور را مسدود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد صوفیه (پایتخت بلغارستان) اطلاعاتی راجع به انتقال پول از حساب‌های بلغارستان غول انرژی ونزوئلا برای جابه‌جا کردن پول‌های این شرکت به یک کشور دیگر، دریافت کرده است.

طبق گفته‌های ساتساروف، واشنگتن منبع کلیدی این اطلاعات بوده است.

این مقام ارشد تاکید کرد که بخشی از دارایی حساب‌های ونزوئلا به سایر کشورها منتقل شده است و نهادهای نظارتی بلغارستان در مورد مقصد این پول‌ها مشکوک هستند. گزارشات حاکی از آن است که کارآکاس از این پول‌ها برای پشتیبانی از برخی فدراسیون‌های ورزشی، خرید منابع غذایی و سایر پروژه‌های انسان‌دوستانه، استفاده می‌کند.

مقامات بلغارستان قرار است پس از بررسی کامل جزئیات مربوط به این انتقال پول، در مورد این‌که آیا آن را به جرم پول‌شویی تحت پیگرد قرار دهند یا خیر، تصمیم‌گیری ‌کنند.

یکی از مقامات ارش بلغارستان در دیدار با سفیر آمریکا در بلغارستان، اریک روبین، گفت: همه اقدامات لازم انجام شده است تا پولی که هنوز در این حساب‌ها باقی مانده است و مقدار کمی هم نیست، کاملا تحت کنترل ما قرار گرفته و نتواند از کشور خارج شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ونزوئلا نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقایی میبدی در نشست با نماینده منتخب مردم شهرستان اردکان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است، تصریح داشت: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هستیم.   وی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.    مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معطل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد پایگاه‌های سیار، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه سامانه سیار خونگیری در استان راه اندازی شده و می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم.   وی در پایان صحبت‌های خود و با اشاره به اتمام ساختمان جدید پایگاه انتقال خون شهرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و مساعدت شهرستان قرار است در شش ماهه اول امسال مرکز جابجایی از ساختمان قدیم به ساختمان جدید انجام گیرد.   در ادامه این نشست نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس به نقش کلیدی استان یزد در حوزه درمان کشور اشاره کرد و خواستار توسعه و تجهیز مراکز اهدای خون به عنوان بخشی از زنجیره درمان شد.    پوردهقان با اشاره به موقعیت جفرافیایی شهرستان اردکان و اهمیت آن در حوزه پدافندی، بر لزوم تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه شبکه خون‌رسانی در شهرستان تأکید کرد.  

دیگر خبرها

  • ارسال پول به چین چگونه است ؟
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را بستند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند