Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احمد دهقان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک خانم 54 ساله در این پیست از ناحیه کمر زخمی و برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.
وی ادامه داد: دیگر مجروح نیز یک خانم 32 ساله است که بر اثر واژگون شدن خودرو شخصی در نزدیکی پیست دچار مشکل نخاعی شده است .
این مسئول با اشاره به اینکه پیست سخوید تفت استاندارد نیست به اهمیت نظارت و پیگری توسط مسئولان برای ایجاد امکانات و زیر ساخت لازم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقان، دیگر مشکل این محل را جاده آن ذکر کرد که باید در صورت تردد وسایل امداد و نجات، مردم همکاری لازم برای باز کردن مسیر برای انتقال مصدومان را داشته باشند.
روزهای تعطیل با بارش برف، محور یزد شیراز و جاده اختصاصی سخوید شاهد رفت و آمد هزاران دستگاه خودروی‌سواری است و ترافیک‌ سنگینی در این مسیر حاکم است.
اغلب روزهای تعطیل این محل مملو از جمعیتی می‌شود که از نقاط مختلف استان برای تفریح و بازی روی برف مراجعه می‌کنند.
پیست یاد شده اولین پیست استان یزد می‌باشد و ضرورت دارد مسوولان نسبت به فراهم کردن امکانات بیشتر در آن اقدام کنند، این محل برای تفریح مردم و گذران اوقات فراغت در فصل زمستان به لحاظ برفگیر بودن و هم در تابستان به لحاظ خنک بودن مناسب است.
مردم از سراسر استان و حتی استان‌های فارس و کرمان به این منطقه عزیمت می‌کنند.
پیست اسکی سخوید در مجاورت روستایی به همین نام در حوزه شهرستان تفت قرار دارد.
رییس پلیس راه استان یزد امروز به ایرنا گفت: در صورت ورود بیش از حد خودرو به این مکان، احتمال مسدود شدن آن توسط پلیس راه وجود دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اوقات فراغت بیمارستان پلیس راه استان خودرو زمستان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند بر اثر خروج خودروی مسابقه‌ای در سریلانکا از مسیر ۷ نفر کشته و ۲۰ زخمی شدند.

نیهال تالدووا، سخنگوی پلیس گفت که یکی از خودروها از پیست منحرف شد و با تماشاگران و مسئولان مسابقه برخورد کرد.

تالدووا گفت که هفت نفر از جمله چهار مقام و یک دختر هشت ساله کشته شدند و ۲۰ نفر دیگر در بیمارستان تحت مداوا هستند. وی گفت: حال سه تن از مجروحان وخیم است.

تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئوهای شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقه متوقف شد.

کد خبر 6085848

دیگر خبرها

  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی
  • هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رودها خودداری کنند
  • مردم استان تهران ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رودها خودداری کنند
  • کلافگی رانندگان از رانندگی در جاده فرسوده آران و بیدگل - ابوزیدآباد + فیلم