Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: یکی از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان با نشان داد نماد پیروزی با انگشتان خود پاسخ تروریست ها را داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، یکی از مجروحین حادثه تروریستی ‎زاهدان هنگام انتقال به اصفهان، دستش را به نشانه پیروزی بالا آورده است.
به گزارش رکنا، در پی حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش العدل به اتوبوس حامل تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران 27 تن به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث عکس تروریست زاهدان حادثه تروریستی مجروحان فیلم زاهدان اتوبوس عکس سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی انتحاری حمله مرد شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش

در پی حمله تروریست‌ها به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش و خودروی یک خانواده، دو نفر به شهادت رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ شب گذشته واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت روسیه به تلگرام: فیلترت نمی کنیم، ولی دقت کن تروریست ها هم ازت استفاده میکنن!
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند
  • اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • سرویس امنیت روسیه: حمله تروریستی در سامارا را خنثی کردیم
  • شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • جزئیات تازه از کروکوس؛ جنایت تروریست‌ها با اسلحه و بنزین در ۱۳ دقیقه
  • مدیر حوزه‌های علمیه حادثه تروریستی مسکو را محکوم کرد