Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر محمد اخگری رئیس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی صدا با بیان اینکه موضوع برگزاری اجلاس جهانی صدا کمی دیر مطرح شد ، ولی با برگزاری جلساتی با معاون صدا محورهای مورد نظر تعیین و از اول دی ماه فراخوان ارسال مقالات به اجلاس جهانی صدا منتشر شد، وی در ادامه گفت: با این وجود وب سایت اجلاس جهانی صدا خیلی سریع بارگزاری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستار این بودیم که هر آنچه در حوزه پژوهش تولید شده و ادبیات تحقیق موجود در باره‌ی رادیو که سالهای گذشته پدید آمده را جایی تجمیع کنیم که این امر در وب سایت رخ داد و ما تمام آثار قبلی پژوهش ‌های رادیو را گرد آوری کردیم و 40 کتاب ، سه مجله «نجوای فرهنگ» ، «مجله صدا»، «فرهنگ مردم ایران و جهان» و مجله رادیو به صورت pdf تا به امروز بر روی سایت بارگزاری شده است. 

وی با اشاره به حوزه بین الملل گفت: با همکاری آقای دکتر ناصر طاهری مدیر کل امور بین الملل سازمان فهرست میهمان ها مشخص شد و مقرر شدشش یا هشت نفر به ازای هر پنل میهمان از خارج کشور داشته باشیم که تا کنون حضور سه نفر از آن ها قطعی شده است که این افراد از کشور‌های بلژیک، فرانسه و استرالیا هستند که متناسب با آینده پژوهی رادیو صحبت خواهند کرد. ضمن اینکه در حال رایزنی با میهمان‌هایی از کشورهای چین ، ژاپن و هند هستیم. 

 رئیس کمیته و دبیر علمی ششمین اجلاس جهانی صدا با بیان اینکه تا به امروز بیش از ۹۰ عنوان مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال شده ، گفت:علاقمندان می‌توانند تا اول اسفند مقالات خود را به دبیرخانه اجلاس جهانی صدا ارسال کنند.

وی با بیان اینکه حین برگزاری اجلاس جهانی صدا ۶ پنل خواهیم داشت ادامه داد: مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا  در پایگاه جهاد دانشگاهی (SID) و «سیویلیکا» نمایه  می‌شود. با توجه به مشارکت و همکاری دانشگاه صداو سیما در برگزاری اجلاس، مقالات برگزیده در مجله علمی-پژوهشی رسانه های دیداری وشنیداری چاپ  می شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بلژیک چین ژاپن فرانسه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی

به گزارش فرارو و به نقل از پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال استرالیا در شرایطی با سه شکست به کار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ پایان داد که بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی یک بازیکن ایرانی الاصل بود.

شروین کشاورز عادلی بازیکنی است که پس از سال‌ها حضور در تیم استرالیا، در جام ملت‌های تایلند با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان آمد و در مصاف با عراق نیز زننده یکی از گل‌های استرالیا بود.

این بازیکن متولد ۴ می ۱۹۹۲ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۱) در سیدنی استرالیا است. او از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کند و وقتی ۱۳ سالش بود توسط سعید مراغه‌چیان به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و، اما بعد از ۲ هفته تمرین به استرالیا برگشت و منتظر دعوت دوباره شد که این اتفاق رخ نداد. این بازیکن از سال ۲۰۱۰ برای تیم ملی فوتسال استرالیا بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • برگزاری اجلاس آفریقا در تهران؛ ۷ اردیبهشت
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل
  •  تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت