Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز جمعه در دیدار با حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهادت نیروهای انقلابی و سپاهی در استان سیستان و بلوچستان اوج خباثت و کینه توزی دشمنان نظام را ثابت کرد و نشان داد که دشمنی بدخواهان نظام هیچ گاه پایانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:دشمنان ایران اسلامی که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب چشم دیدن این نظام مردمی و الهی را نداشتند با توسل به شیوه های مختلف از جمله ترور، تحمیل 8 سال جنگ، راه اندازی جریان فتنه و تحریم های اقتصادی تلاش داشتند که مسیر انقلاب را منحرف کنند که هر بار با حضور با شکوه مردم چاره ای جز پذیرش شکست را نداشتند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: حضور باشکوه و عزت آفرین مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال چنان بغض و کینه ای را در دل دشمنان نهاد که به سپاهیان ما حمله کرده و آن‌ها را به درجه رفیع شهادت رساند.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام تر جشن گرفته و انقلاب را وارد پنجمین دهه عمر بابرکت خود کردند ، انقلابی که برای دست یابی به آرمان های خود با دشمنی های استکبار مواجه است و باید با صلابت و ایستادگی در برابر آن ها ایستادگی کرد.
آیت الله محمودی تأکید کرد: شرایط امروز کشور با وجود برخی از کج سلیقگی ها و فشارهای اقتصادی که بر مردم ایران متحمل شده، با پیش از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و امنیت حاکم بر ایران در منطقه نمونه ای ندارد.
وی با تأکید بر لزوم پاسخ دادن به هجمه دشمنان علیه ایران اسلامی گفت : امروز دشمنان ایران اسلامی به خوبی می دانند ، که اگر یک تیر به سمت ایران شلیک کنند با 10 تیر متقابل مواجه می شوند، اگر یک موشک به سمت ایران پرتاب کنند ، باید منتظر شلیک ده ها موشک به سمت مواضعشان باشند.
امام جمعه ورامین گفت : امروز ایران اسلامی با استقلال کامل و برخورداری از نیروهای مسلح و جوانان آماده نبرد در آمادگی کامل برای مقابله با دشمن قرار دارند و اگر استکبار جهانی کوچکترین خطایی انجام دهد، با پاسخ دندان شکن مردم مواجه می شوند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان سیستان و بلوچستان استکبار امام جمعه مردم ایران مسئول نمایندگی ولی فقیه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند