Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:31:20 GMT

ایسما و منشا همچنان دور از ترکیب استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۲۷۰۵

ایسما و منشا همچنان دور از ترکیب استقلال

سرمربی استقلال باز هم تصمیم گرفت به بازیکنان خارجی استقلال میدان ندهد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام شفر ترکیب بازیکنان خط حمله استقلال با حضور تبریزی در راس، اسماعیلی، شجاعیان و وریا غفوری در پشت سر او شکل گرفته است تا به این ترتیب شاهد حداقل تغییر نسبت به هفته قبل باشیم.


سرمربی استقلال در شرایطی این ترکیب را انتخاب کرده که می توانست از ایسما و منشا در خط حمله استفاده کند اما این دو بازیکن فعلا به هماهنگی مورد نظر شفر نرسیده اند و باید دور از ترکیب اصلی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفر مانند دیدار قبلی احتمالا در نیمه دوم به این دو بازیکن اعتماد می کند و هر دو بازیکن را در صورت صلاحدید به میدان خواهد فرستاد اما تا زمانیکه از نظر بدنی و تاکتیکی این دو بازیکن به فرم مورد نظر نرسند، تبریزی اولویت سرمربی استقلال است.


سرمربی استقلال همچنین روی نیمکت صیادمنش، باقری و قائدی را نیز در اختیار خواهد داشت تا در کنار محسن کریمی برای تقویت خط حمله به میدان بفرستد.

 

گادوین منشا اسماعیل گونسالوس استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا اسماعیل گونسالوس استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!

آفتاب‌‌نیوز :

گادوین منشا از زمان درخشش در باشگاه پیکان و پس از آن حضو در پرسپولیس و در نهایت اخراج شدن از تیم فولاد خوزستان روز‌های پرفراز و نشیبی را در ایران سپری کرده است.

منشا انواع و اقسام حواشی را در فوتبال ایران تجربه کرده، اما احتمالا بزرگترین آن انتقال او از پرسپولیس به استقلال بود. انتقالی که نه برای خود منشا و نه برای استقلال هرگز فایده‌ای نداشت و این مهاجم تنها موفق شد یک گل را با پیراهن آبی به ثمر رساند.

یاغی نیجریه‌ای در مصاحبه اخیر خود مقابل جواد کاظمیان قرار گرفت و در خصوص این انتخاب جنجالی‌اش در آن زمان گفت: اگر به عقب برگردم هرگز به استقلال نمی‌روم. کاش هیچ وقت این انتخاب را نمی‌کردم.

منشا که اکنون بدون تیم مانده است و قطعا خیلی دوست دارد به پرسپولیس برگردد بار‌ها به روش‌های مختلف علاقه‌اش را به بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت نشان داده، اما به نظر می‌رسد اوسما علاقه چندانی به او ندارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس
  • آخرین خبر از شایعه بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس
  • پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!