Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانیامام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته زاهدان گفت:مسؤولان حضور بی‌نظیرمردم در راهپیمایی را به بهترین روش بدهند و عدالت و مساوات را در طبقات مختلف جامعه حاکم کنند.

وی افزود: حادثه غم انگیزی که در روز چهارشنبه شنبه در محور خاش به زاهدان به دست پلید و‌خیانت کار تروریست‌ها انجام شد و تعدادی از پرسنل عزیز سپاه که در مسیر بازگشت به زادگاهشان به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند را به خانواده این عزیزان و رهبری معظم انقلاب تسلیت عرض میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: هیچ زمان افراد اهل ایمان کوچک نیستند پس انسانی که می‌آیند عمل انتحاری انجام میدهند و تعدادی از انسان‌های اهل ایمان را به شهادت می‌رسانند با چه تفکری این کار را انجام می‌دهند؟ آیا این تفکر شوم این انسان‌ها شوم را به کجا خواهند کشاند؟

وی اضافه کرد: جشن پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن انجام شد و باید قدردان مردم عزیز کشورمان باشیم، حضور بی سابقه مردم در این راهپیمایی باعث شد تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود.

این مسؤول ادامه داد: نمایش قدرت و اتحاد مردم باعث شد نمایش خطای محاسبات دشمنان به خصوص واشنگتن و کشور‌های غربی و همچنین مسؤولیت سنگین دولت مردان را در بر خواهد داشت تا بیشتر برای این ملت خدمت کنند.

وی اضافه کرد: این راهپیمایی باعث شد که رهبر معظم انقلاب با بیانیه مهم خود از مردم تشکر کردند، این راهپیمایی یکی دیگر از حماسه سازی‌های این چهار دهه بود، چرا که در این چهل سال این مردم بسیار فداکاری کرده اند که سال‌ها در جنگ مقابل که دنیا ایستادگی کردند، مردم این مملکت از آب و خاک و ناموس خودشان حفاظت کرده‌اند و هیچ زمانی از حوادث و ناامنی‌ها دلشان نلرزیده و همیشه امنیت را برای خودشان ساخته اند.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: جمهوری اسلامی طی این چهل سال بسیاری خدمت‌های مهم به این مردم اهدا کرده است، امروزه هنوز تعدادی لوکس‌ترین ماشین‌ها و خانه‌ها را در اختیار دارند، اما تعدادی حتی قدرت خرید حتی تهیه یه بلیت را هم ندارند، انقلاب برای این مملکت خیلی کار‌ها کرد، اما آیا دولت مردان ما توانسته اند برای این ملت سنگ تمام بگذارند؟

وی گفت: مردم با کفش پاره و شکم گرسنه آمدند زیر باران و برف آمدند اما آیا مسؤولان و دولت مردان ما جواب این زحمات را داده اند؟ شعار ما نه غربی و نه شرقی بود شعار ما در این مملکت مساوات بود.

سلیمانی افزود: همین الان با همه گله‌گزاری‌ها این مردم پشت به نظام و انقلابشان نکرده‌اند و با دینی که به شهدای خود دارند همیشه پای انقلاب و رهبری خود بوده اند، اما دولت مردان ما حق این مردم را نباید پایمال کنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های امام جمعه زاهدان  در خصوص حادثه تروریستی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی

خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین‌ خارجی استانداری کرمان با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد.

خضری پور با خانواده شهیدان رضا نورزهی ، محمد قاسم‌ احمدی ، راز گل علیزهی ، معصومه ، لطیفه و نازنین آچکزهی از شهدای افغانستانی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدار و ضمن شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا، پیگیر حل مشکلات آنان شد.

گفتنی است در این حادثه شهیده راز گل آچکزهی و معصومه ، لطیفه ، نازنین ( مادر و فرزندان ) به شهادت رسیدند خانواده ای که در واقعه گلزار شهدای کرمان چهار شهید را تقدیم‌ نموده و دو نفر از فرزندان این خانواده مجروح شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم