Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که حدود ۲ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران باقی مانده، بیش از ۵۰ هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور دارند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله حدود 2 ساعت مانده به آغاز دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران، سکوهای طبقه اول پر شده است. هواداران تیم میزبان نیز با سرعت بیشتری وارد ورزشگاه می‌شوند.

هواداران تراکتورسازی برای لحظاتی علیه تیم پرسپولیس شعار دادند. تراکتوری‌ها در فاصله 2 ساعت مانده به آغاز دیدار تیمشان با استقلال تیم خود را به شدت تشویق کردند.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی که برای تماشای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال به ورزشگاه آمده‌اند، پرچمی به دست دارند که روی آن نام قزوین نوشته شده با باز شدن آن، تشویق‌ها شدت گرفت. هوادارانی که از شهرستان‌های مختلف به تبریز آمده‌اند در سکوهای مختلف ورزشگاه پرچمی به دست دارند که نام شهرشان روی آن نوشته شده است.

وضعیت جاده منتهی به ورزشگاه یادگار تبریز در آستانه دیدار تراکتورسازی - استقلال+فیلماعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل تراکتورسازیحاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال| ازدحام در اطراف ورزشگاه و حضور 5 هزار نفر + تصاویر

آهنگ‌هایی به زبان بومی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پخش می‌شود که استقبال هواداران را به همراه داشت.

کمتر از 50 هوادار استقلال نیز در ورزشگاه حضور دارند. قسمتی از طبقه دوم بالای جایگاه به هواداران تیم مهمان اختصاص داده شده است.

بازار سیاه بلیت در مقابل گیت‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه یادگار امام(ره) شکل‌گرفته و قیمت‌های متفاوتی برای بلیت‌های این دیدار اعلام می‌شود.

تعدادی از هواداران معلول تراکتورسازی نیز برای تماشای دیدار تیمشان مقابل استقلال خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند.

هواداران تیم میزبان، کیسه‌ای آبی‌رنگ را به آسمان پرتاب و برای استقلالی‌ها کُری خواندند. این کیسه روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) و بین هواداران دست به دست می‌شود. تراکتوری‌ها شعارهایی هم علیه استقلال سر دادند.

هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) موج مکزیکی به راه انداخته و با نزدیک شدن به آغاز بازی، تیمشان را با شدت بیشتری تشویق می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود