Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سمنان گفت: استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران‌ با حضور پرشور مردم فهمیدند که آرزوی جدایی ملت و مسئولان و ضربه به‌ نظام‌ جمهوری اسلامی را باید با خود به گور ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد  امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود و همچنین خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری، ۴۰ سال عمر پر بار خود را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گام دوم انقلاب با هدف استواری در مسیر دستیابی به افق‌های روشن برای کشور از سوی رهبر انقلاب منتشر شده است که باید با بصیرت کامل به آن عمل کنیم.

وی با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران با حضور پرشور مردم فهمیدند که آرزوی جدایی ملت و مسئولان و ضربه به نظام جمهوری اسلامی را باید با خود به گور ببرند.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن علی رغم تبلیغات منفی و بسیار گسترده دشمنان، نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی و ضعف‌های مدیریتی برخی مسئولان، همچنان تا پای جان برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی با اشاره به ایستادگی در برابر تحرکات منافقین در اوایل انقلاب در به شهادت رساندن مردم بی گناه، اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، مزدوران و جنایتکاران تحت حمایت آن‌ها باید بدانند که شهادت برای ملت مومن و انقلابی ایران یک ارزش است، اینگونه تحرکات و جنایات، در اراده ملت بزرگ ایران اسلامی خللی وارد نخواهد ساخت.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان اینکه غربی‌ها امروز در تلاشند تا با راه‌های مختلف در سبک زندگی ایرانی اسلامی ما نفوذ کنند، گفت: روش و سبک زندگی، فطرت و تفکر هر انسانی را شکل می‌دهد، باید تلاش کنیم تا با گام‌های استوار و الگو گرفتن از پیشوایان معصوم (ع)، هر چه بیشتر به زندگی ایرانی اسلامی نزدیک شویم.

دانشگاه فرزانگان سمنان فعال بماند

حجت الاسلام‌ مهدوی نژاد با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص انحلال دانشگاه ویژه بانوان در سمنان، از حمایت و حرکت برخی افراد در این مسیر انتقاد کرد و افزود: فعالیت دانشگاه ویژه بانوان بر اصول فرهنگی و دینی اسلامی منطبق و استوار است و انحلال این مرکز آموزشی از نظر ما و مردم سمنان محکوم است.

وی با اشاره به مواد قانونی در خصوص حمایت از احداث دانشگاه‌های ویژه بانوان در کشور گفت: خبر انحلال دانشگاه فرزانگان، ویژه بانوان که چند سالی است در این منطقه مشغول به فعالیت است، پسندیده و مطلوب نیست و باید از انحلال آن جلوگیری شود.

امام‌جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: جلوگیری از فعالیت این دانشگاه با مشکلات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در این منطقه همراه است و نارضایتی و واکنش عموم مردم را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت سمنان افزود: از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می‌خواهیم تا برای جلوگیری از تنش‌های احتمالی و ایجاد وحدت، فعالیت این دانشگاه را ابقا نموده و از فعالیت و ادامه حضور بانوان در این مرکز آموزشی به طور ویژه حمایت کنند که این خواست و مطالبه عمومی مردم سمنان است.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه وزارت علوم 22 بهمن 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان است