Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:31:20 GMT

تیزر «عصر جدید» احسان علیخانی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۰۲۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه «عصر جدید»، نخستین قسمت از مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران با نام «عصر جدید» شنبه ۲۷ بهمن‌ماه بعد از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

همچنین این برنامه قرار است هر هفته شنبه ها و یکشنبه از شبکه سه به پخش برسد.

شرکت‌کنندگان مستعد مسابقه «عصر جدید» را رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوری خواهند کرد و احسان علیخانی مجری این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4542732 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان علیخانی برنامه عصر جدید شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم