Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، ۲ سالن چند منظوره ویژه خواهران و برادران در دانشگاه فرهنگیان دزفول به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، با حضور حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، 2 سالن چند منظوره ویژه پسرانه و دخترانه در دانشگاه فرهنگیان دزفول به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سالن چند منظوره در دانشگاه خواهران فرهنگیان به همت حاج حسن بیدلی از خیرین دزفول با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ريال احداث شده و شامل نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن جلسات و سالن آمفی تئاتر است و سالن چند منظوره برادران این دانشگاه نیز با صرف سه میلیارد ریالی از محل اعتبارات دانشگاه فرهنگیان احداث شده است.

 

«حسین خنیفر»، در آیین افتتاح این پروژه ها، اظهار کرد: برخی گمان می کنند آنچه که باعث توسعه یک کشور می شود منابع مالی و پول است اما واقعیت این است که همت های بالا باعث توسعه یک کشور می شود.

 

وی با اشاره به افتتاح دانشگاه فرهنگیان در آبادان افزود: دانشگاه فرهنگیان کشور یک دانشگاه بزرگ در راستای تعلیم معلمان است که دارای ۹۶ پردیس مرکزی بوده که خوشبختانه 2 پردیس در اهواز، یک پردیس در بهبهان، یک پردیس در دزفول و یک پردیس در اندیمشک فعالیت دارند و با اضافه شدن دانشگاه فرهنگیان آبادان خوشبختانه ظرفیت خوزستان افزایش چشمگیری نسبت به دیگر استان ها دارد.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، با بیان اینکه خیرین نقش بسزایی در توسعه دانشگاه فرهنگیان داشته اند، تصریح کرد: هر چه دانشگاه فرهنگیان توسعه پیدا کند کمک به مردم در زمینه اشتغال است.

 

وی تفاوت دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها را در ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: در دانشگاه فرهنگیان هر تعداد دانشجو جذب شود به همان میزان اشتغال ایجاد شده چرا که پیش از جذب دانشجو ردیف شغلی تعیین می شود در حالی که سایر دانشگاه ها اینگونه نیستند.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال نقش بسزایی در کاهش ناهنجاری ها دارد و طبق بررسی ها به ازای تربیت هر معلم خوب پنج هزار پرونده قضایی کاهش می یابد، اضافه کرد: امیدواریم هر چه زودتر با توسعه دانشگاه های فرهنگیان در خوزستان، این دانشگاه در استان به مرکز جامع تربیت معلم خوزستان تبدیل شود که این مهم با همت مسئولان و کمک خیرین دور از دسترس نیست.

 

خنیفر، در ادامه به پیشینه دزفول در بحث تولید علم اشاره کرد و اذعان داشت: دزفول از دیرباز دارای مدارس علمیه فراوانی بوده که این مدارس نقش بسزایی در تولید علم داشته اند.

 

وی با اشاره به وجود مدارس علمیه آیت الله قاضی، آیت الله معزی، آیت الله بیگدلی و آیت الله نبوی در دزفول، عنوان کرد: در گذشته وجود مدارس علمیه در دزفول باعث شده امروز این شهر تبدیل به یک شهر علمی و دانشگاهی شود.

 

همچنین محمد حیدری، هم با بیان اینکه خیرین در دزفول نقش بسزایی در حوزه های مختلف دارند، ابراز کرد: بسیاری از مراکز آموزشی و درمانی در دزفول با حضور خیرین ساخته شده که این میزان مشارکت در کشور بی سابقه است.

 

سرپرست فرماندار ویژه دزفول، با اشاره به اینکه جدیدا خیرین در دزفول به حوزه امنیت نیز ورود کرده اند و مجمع خیرین امنیت نیز در این شهرستان شکل گرفته که اقدام بی نظیری در سطح کشور بوده، بیان کرد: باید از همه ظرفیت های شهرستان برای توسعه استفاده کرد و خوشبختانه حضور خیرین در بخش های مختلف قطعا باعث سرعت توسعه خواهد شد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه راهپیمایی بهمن ۹۷ چهل سالگی انقلاب اسلامی چهل سالگی انقلاب سالن چند منظوره دزفول دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان

آیین بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان شهرستانی برگزار شد. - اخبار استانها -

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: پروژه پست برق 63/20 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهور به استان سمنان با حضور داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه،مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار 125 میلیارد تومان رسما به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی گفت: تأمین برق پایدار، مستقل و مطمئن جهت مصارف صنعتی، ایجاد ظرفیت و زیر ساخت جدید برق‌رسانی به مشترکین جدید صنعتی از قبیل تأمین برق صنایع جدید و کارگاه‌های صنعتی از دستاوردهای احداث این پست برق است.

وی با بیان اینکه چندین پروژه زیرساختی شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان سمنان افتتاح می‌شود گفت: چهار پروژه با اعتبار بالغ بر 368 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: یکی از این پروژه‌های زیرساختی احداث پست 63 کیلومتر ولت تاریخانه دامغان با اعتبار 125 میلیارد تومان و سه پروژه حیاتی و زیرساختی میامی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق، افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها از دیگر اهداف احداث پست 63 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان عنوان شده است.

انتهای پیام/362/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم