Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بستند تا شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نباشیم اما به کوری چشم دشمنان، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی امسال پرشکوه‌تر از همیشه برگزار شد و  آرزوهای خیالی دشمنان  در هم شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با  تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان تمام تلاش خود را به کار بستند تا این نظام پا نگیرد چراکه به خوبی می ‌دانستند این انقلاب در طول زمان بساط استکبار، کفر و ظلم را در جهان رشه‌کن می‌کند اما به لطف خداوند و با همراهی مردم در طول این سالها نتوانستند کوچکترین گزندی بر انقلاب و نظام وارد کنند.

ملت ایران هیچ‌گاه دست از دشمنی با استکبار برنمی‌دارد

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به پیمودن مسیر حق و حقیقت و دفاع از مظلومان جهان ادامه می‌دهد و ملت ایران هیچ‌گاه  دست از دشمنی با استکبار برنمی‌دارد، ابراز داشت: با وجود دفاع پرشور ملت انقلابی ایران اسلامی از انقلاب و نظام، آمریکا و دنیای استکباری نمی‌توانند هیچ کاری از پیش ببرند، ملت ایران با عزت و اقتدار در برابر استکبار ایستاده است و هرگز همانند برخی کشورهای غربی تسلیم دشمنان نمی شود.

وی ادامه داد: برخی از این کشورها مانند عربستان ۵۰۰ میلیارد دلار  پول در جیب رئیس جمهوری می‌ریزد که از آنها  با عنوان توهین آمیز  گاو شیرده  یاد می کند و در راستای چاپلوسی برای چنین کشورهای استکباری در سرزمین پیامبر گرامی اسلام با ادعای دین داری اما دین، ایمان شرف، عزت و انسانیت را زیر پا له کرده است به نوعی که از سربریدن پسر ۶ ساله‌ای در برابر مادرش ابایی ندارد.

جنایتکاران با دلارهای آل سعود و آمریکا انسان‌های بی گناه را قربانی می‌کند

میردامادی با تسلیت شهادت ۲۷ نفر از اعضای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در عملیات تروریستی سیستان ابراز داشت: جنایتکاران با دلارهای آل سعود و آمریکا، انسان‌های بی گناهی را قربانی می‌کند که پس مدت‌ها مرزبانی شبانه‌روزی از حریم کشورمان به دیدار خانواده می‌رفتند و ما نیز در برابر این جنایت ساکت نخواهیم نشست.

وی اضافه کرد: از پاسداران کشورمان می‌خواهیم که در برابر این جنایت با قدرت عکس‌العمل نشان داده و همانگونه که داعش را ریشه‌کن کردید با انتقام فرزندان این ملت و سربازان مدافع حریم امنیت دل‌های سوگوار مردم را مرهم نهید.

امام جمعه موقت اصفهان با دعوت از مردم اصفهان برای حضور در مراسم شب وداع و تشییع شهیدان مدافع حریم امنیت، تاکید کرد: ملت ایران هرگز در برابر دشمنان سرخم نخواهد کرد و به دشمنان نشان خواهیم داد این اقدامات تنها از ناتوانی آنها نشات می گیرد و در عزم ملت برای دفاع از انقلاب و نظام تاثیری ندارد.

انتقام سختی از عاملان شهادت سربازان مدافع حریم امنیت می‌گیریم

وی اضافه کرد: جنایتکارانی که دست به این عملیات انتحاری زدند بدانند با شیرمردان و شیرزانی روبرو هستند که انتقام سختی از آنها خواهند گرفت به نوعی که غافلگیرانه ریشه‌کن شوند.

امام جمعه اصفهان با اشره به پیام رهبر انقلاب خطاب به مسئولان ابراز داشت: ایشان ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی رهنمودهای خوبی برای مسئولان ارائه و نقاط قوت و ضعف امور را تبیین کردند.

وی اضافه کرد: مسئولان کشور باید با سرپرسدگی به فرامین رهبر معظم انقلاب از  رهنمودهای ایشان در راستای رفع مشکلات کشور به خوبی بهره ببرند.

کد خبر 4542761

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت اصفهان انقلاب اسلامی ایران حادثه تروریستی سیستان لشکر 14 امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند