Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حادثه تروریستی زاهدان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، انتقام استکبار از جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بود.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حادثۀ تروریستی زاهدان، با صدور بیانیه‌ای، تاکید کرد: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، انتقام استکبار از جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
«بســـم الله الـرحمن الـرحیــم»
وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ اَمواتاً بَلْ اَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

انقلاب اسلامی ایران که تازه در طلیعۀ دهۀ پنجم، چهل سالگی تولد خود را به جشن ایستاده بود و با شکوهی پابرجا و کم نظیر و جبروتی ستودنی، اوج وحدت، اقتدار، عزت، عظمت و هویت ملی خود را در آوردگاه اراده‌های راسخ و پولادین در راهپیمایی پرشکوه و تماشایی ۲۲ بهمن؛ به نمایش گذاشته، بهت و حیرت خیره کننده و وصف ناپذیری را در دل و چشم جهانخوران و مستکبران ستم پیشه گذاشت و دیگر بار دستان پلید و نجس استکبار جهانی و دشمنان عنود و حسود سیلی خورده از انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار، این تجسم عینی و واقعی خشونت و ترور، از آستین مشتی مزدور ایادی ددمنش استکبار بیرون آمده و به قصد انتقام از مردم ایران اسلامی به خاطر حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، به خون پاک‌ترین جوانان این مملکت آلوده شد.

به یقین این حادثه، خللی در اراده و حرکت رو به رشد ملت ایران اسلامی ایجاد نکرده و با امیدآفرینی به آینده پر فروغ ایران، گام‌هایی استوار را برخواهند داشت.

ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه و صبر انقلابی برای خانواده‌های داغدار آنان، این شهادت عظما را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف و قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و انتظار دارد که ملت عزیز، در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهدای عزیز، حضور پر شور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حادثه تروریستی خاش زاهدان بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود

به گزارش قدس خراسان، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت