Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@02:29:40 GMT

فوت دانشجوی خلبانی در روز تولدش

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۴۱۳

فوت دانشجوی خلبانی در روز تولدش

یک فروند هواپیمای فوق سبک با دو سرنشین که در حال پرواز آموزشی بوده است، صبح امروز در منطقه بهاریه کاشمر سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، یک فروند هواپیمای فوق سبک با دو سرنشین که در حال پرواز آموزشی بوده است، صبح امروز در منطقه بهاریه کاشمر سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرنشینان این هواپیمای آموزشی استاد و دانشجوی رشته خلبانی بوده‌اند که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند که پیکر آنان طی عملیات نیروهای آتش نشانی از هواپیما خارج شده است.   این دانشجوی خلبانی فوت شده، مصادف با روز تولد خود در 26 بهمن 1361 جان خود را از دست داده است.   مدیر فرودگاه کاویان پرواز در این خصوص اظهار کرده است: هنوز علت دقیق سقوط هواپیما مشخص نشده و کارشناسان سازمان هواپیمایی باید در این خصوص اعلام نظر کنند که براساس دستور بازپرس صحنه برای بررسی آنان حفظ می‌شود.   رضا کاویانی افزود: این پرواز، نخستین پرواز صورت گرفته در این فرودگاه نبوده و فرودگاه کاویان پرواز بزرگترین فرودگاه فوق سبک کشور محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 95 در زمینه آموزشی و تفریحی آغاز کرده است.   گفتنی است، این حادثه دو شاهد عینی از اهالی روستای بهاریه داشته است و صدای سقوط توسط اهالی این روستا نیز شنیده شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه و بالعکس از دهم اردیبهشت خبر داد.

سیداسماعیل نژادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه اظهار کرد: پرواز مسیر عسلویه به شهرکرد و بالعکس از تاریخ دهم اردیبهشت توسط شرکت هواپیمایی آسمان و توسط هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شده است.

وی افزود: این پرواز با پیگیری‌های مستمر بعد از سالیان محقق شد، امید است که ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد، تاکید کرد: این پرواز روزهای دوشنبه ساعت هشت صبح از عسلویه به طرف شهرکرد و ساعت ۹:۴۵ از شهرکرد به طرف عسلویه برقرار است.

کد خبر 747399

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)