Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:09:15 GMT

گردشگري به «بازي» گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۴۹۶

گردشگري به «بازي» گرفته شد

خبرگزاري آريا- استارت‌آ‍پها و شرکت‌هاي دانش بنيان از فرصت نمايشگاه بين المللي گردشگري که با شعار «گردشگري و تحول ديجيتال» برگزار شده است براي ارائه بازي‌هاي کامپيوتري استفاده کرده‌اند که با استقبال بازديدکنندگان روبرو شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ميراث آريا، بازي‌هاي ديجيتال که با محوريت گردشگري در اين نمايشگاه ارائه شده بيشتر با حمايت بخش خصوصي طراحي و عرضه شده است که غرفه هاي آن‌ها يکي از شلوغ‌ترين بخش‌هاي نمايشگاه به شمار مي‌آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوايز برندگان اين بازي‌ها نيز بيشتر هديه هايي مرتبط با سفر و تفريح دريافت مي‌کنند.
علي غوثي، هم‌بنيانگذاران يکي از بازي‌هاي ارائه شده در نمايشگاه گردشکري که مخاطب را با مناطق کوهستاني و اسکي در تهران درگير مي‌کند، درباره ويژگي اين بازي که با استقبال زيادي روبرو شده است، گفت: «اين شرکت دانش بنيان در زمينه بازي سازي فعاليت مي‌کند که در يک اقدام نو تبليغات را چاشني بازي کرده است. اين تيم در زمينه نرم‌افزارهاي بازي فعايلت دارد اما تمرکز اصلي آن طراحي بازي مخصوص برندها است.»
او ادامه داد: «مردم از بازي کردن بسيار لذت مي‌برند وقتي مفاهم تبليغاتي داخل بازي قرار داده شود افراد نسبت به تبليغ احساس بدي پيدا نمي‌کنند در واقع آن‌ها يک بازي را انجام مي‌دهند درحاليکه در معرض تبليغ قرار گرفته‌اند. ما اصلا در جريان بازي تبليغ را نشان نمي‌دهيم بلکه مخاطب تبليغ را بازي مي‌کند و در صورت برنده شدن جوايزي چون بليت اسکي شهربازي ارم قطار و اقامت دريافت مي کنند.»
غوثي گفت: «اين بازي يکي از پروژه هاي موفق بوده که خروجي خوبي هم براي برند داشته است. شرکت‌هاي ديگري هم که در اين نمايشگاه حضور داشتند براي طراحي بازي‌هاي ديگر نيز بيشنهادهايي داده‌اند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گردشگري بازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است

حجت الاسلام حسین سوری از اساتید حوزه علمیه قم امروز در نشست با طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد با محوریت انگیزه طلبگی، اظهار داشت: طلاب باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و در راستای کسب معارف تهذیبی و حوزوی تلاش کنند.

وی داشتن بصیرت، آگاه به زمان بودن، داشتن کسب معارف دینی و انقلابی را از وظایف طلبگی دانست و افزود: این مهم، لازمه و اساس کار طلبگی و داشتن انگیزه برای ادامه دادن مسیر تبلیغ است.

استاد حوزه علمیه قم، انگیزه طلبه شدن را مهمتر از استعداد طلبگی برشمرد و خاطرنشان کرد: داشتن اخلاص و تقوا، شناسایی و کشف استعدادهای طلبگی و نظم دادن به استعدادهای تبلیغ، همگی مستلزم داشتن انگیزه طلبگی است.

حجت الاسلام سوری پشتکار در کسب معارف تهذیبی و علم آموزی را از دیگر وظایف طلبگی برشمرد و یادآور شد: طلاب باید با انگیزه مضاعف وارد حوزه علمیه شده و با جدیت و پشتکار در راستای کسب علوم حوزوی گام بردارند.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • حجاب استایل‌ها، اغتشاشاگران فرهنگی!