Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - پیکارهای هندبال قهرمانی خردسالان منطقه 6 باشگاه های کشور که از روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهید چمران تفت آغاز شده بود روز جمعه با قهرمانی تیم سنگ بافق به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها تیم های سیب سوران زاهدان، زرند کرمان، نماینده خراسان جنوبی، سنگ آهن بافق و هیات هندبال تفت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان مسابقات، تیم سنگ آهن بافق با 15 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و نماینده خراسان جنوبی و تفت به ترتیب با 12 امتیاز و تفاضل گل بیشتر مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
تیم های اول و دوم به عنوان نمایندگان منطقه 6 کشور به مرحله نهایی رقابت ها که زمان و مکان برگزاری آن توسط فدراسیون اعلام می شود شرکت می کنند.
این رقابت ها در سطح کشور در هشت منطقه با حضور 40 تیم پیگیری شده است .
به گفته رئیس هیات هندبال استان یزد همچنین مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال قهرمانی باشگاه های کشور از 27 بهمن ماه امسال به مدت سه روز در سالن عدالت یزد برگزار می شود.
ابوالفضل خوشنویس اظهار داشت: این رقابت ها با حضور تیم های زغال سنگ طبس، کیمیا کاشت کردستان، پیشگامان یزد و هیات ماهشهر به صورت دوره ای و مجتمع برگزار می شود.
وی ادامه داد: در پایان مسابقات تیم های اول و دوم مجوز حضور در رقابت های هندبال لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور در سال 1398 را کسب می کنند.
رئیس هیات هندبال یزد با اشاره به استعداد باشگاه های استان، ابراز امیدواری کرد شاهد درخشش تیم پیشگامان در این دوره از مسابقات باشیم .
خوشنویس گفت: تاکنون افزون بر 2 هزار نفر در رده های مختلف سنی در این رشته جذب و سازماندهی شده و زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
مرکز شهرستان تفت در 20 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه است .
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و انتخابی در دو بخش با لوازم و بدون لوازم در تمامی رده های سنی در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان در سالن جانبازان شرکت نفت برگزار و در پایان تیم های برتر این دوره معرفی شدند.

در بخش پرس سینه با لوازم در رده سنی نوجوانان هیات گتوند اول، ایرانیان امیدیه عنوان دومی و قدوسی بهبهان مقام سوم را کسب کرد. در رده جوانان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، نیرو ایذه دوم و هیات شوشتر به عنوان سومی رسید.

در رده بزرگسالان باشگاه نیرو ایذه اول شد، هیات شوشتر دوم و قدوسی بهبهان سوم شد. همچنین در رده پیشکسوتان هیات شوشتر موفق به کسب سکوی اولی شد، باشگاه نیما مسجدسلیمان دوم شد.

در بخش پرس سینه بدون لوازم در رده نوجوانان باشگاه اوتانا رامهرمز اول شد، باشگاه حامد مسجدسلیمان دوم و مکث مسجدسلیمان سوم شد. در رده جوانان اوتانا رامهرمز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه مکث مسجدسلیمان دوم و هیات شوشتر سوم شد.

در دره بزرگسالان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، باشگاه شیران بختیاری جنت مکان دوم و قهرمانان اندیمشک عنوان سومی را از آن خود کرد. همچنین در رده پیشکسوتان بدون لوازم پوریای ولی دزفول اول، باشگاه شهید شیرالی اهواز دوم و ایرانیان امیدیه سوم شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897496

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • قهرمانی الکترولوکس تبریز درمسابقات هندبال
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان
  • سه هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی جوانان
  • با حذف سیتی، رئال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود
  • شاهرود، میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال