Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: ملت ولایتمدار ایران با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان دادند که به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «الله نور کریمی تبار»، شهر امروز (26 بهمن) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان، اظهار کرد: معظم له همواره نسبت به جوانان توجهی خاصی دارند، ایشان در بیانیه اخیر خود بیان کردند: جوانان، ایران را الگوی نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.

 

امام‌جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود، با تسلیت به حادثه تروریستی سیستان بلوچستان، افزود: شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه هفته جاری اوج زبونی استکبار را نشان می‌دهد.

 

وی، در ادامه بابیان اینکه ملت ایران اسلامی در 22 بهمن با اثبات اتحاد و ولایتمداری خود بار دیگر دشمنان را ناامید کردند، تصریح کرد: ملت ولایتمدار ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و امام راحل پایبند بوده و از مواضع حق طلبانه خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، گفت: حضور باشکوه مردم در این روز پیام‌های زیادی برای دوستان و دشمنان این انقلاب داشت، تقویت جمهوریت نظام، نمایش قدرت مردم و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان از مهم‌ترین پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن بود.

 

امام‌جمعه ایلام، بیان کرد: به‌رغم تمامی تبلیغات دشمنان نظام و باوجود مشکلات داخلی کشور و فضاسازی‌هایی که استکبار جهانی انجام داد ملت ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن هم به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و هم به وظیفه خود عمل کردند.

 

وی، با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: حدت ملت ایران برای دشمنان بسیار دردناک است، مردم نشان دادند که آمریکا و هم‌پیمانانش پس از چهار دهه از عمر بار برکت انقلاب هنوز پیش‌بینی و درک درستی از جامعه ما ندارند.

 

خطیب نماز جمعه ایلام، با اشاره به تلاش همه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: اکنون نوبت مسئولان است که به وظیفه خود عمل کرده و مشکل اقتصادی مردم را برطرف کنند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی راهپیمایی فاطمیه ایام فاطمیه چهل سالگی انقلاب بهمن ۹۷ یاس دشمن جهادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند