Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:53:29 GMT

فیلم/ سخنان شنیدنی پدر یکی از شهدای حادثه تروریستی خاش

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۵۸۶

‍‍‍‍‍‍

پدر شهید حادثه تروریستی خاش، روح‌الله بابایی: اگر بگذارند به‌جای پسرم به مرز می‌روم تا از کشور دفاع کنم. چهار روح‌الله دیگر دارم که فدای انقلاب کنم.

دریافت 1 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان حمله تروریستی خاش خانواده شهدا زاهدان سپاه پاسداران شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) سخنان وزیرخارجه آمریکا درباره مانع تراشی این جنبش در برقراری آتش بس در نوار غزه را تحریف واقعیت ها خواند.

به گزارش مشرق، جنبش حماس روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که سخنان «آنتونی بلینکن»، جانبداری کامل دولت آمریکا از فاشیسم صهیوینستی است و تحریف واقعیت ها است.

در این بیانیه آمده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تروریست رژیم صهیونیستی به خاطر دلایل سیاسی شخصی خود از دستیابی به توافق آتش بس در نوار غزه جلوگیری می کند.

حماس تاکید کرد که براساس منافع ملت فلسطین وارد مذاکرات شده است و همواره توقف تجاوز وحشیانه به غزه، خروج اشغالگران، بازگشت آوارگان و پایان دادن به رنج های ایجاد شده توسط ماشین جنگی مورد حمایت آمریکا را اولویت خود در مذاکرات اعلام کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه خود افزود: دولت آمریکا اگر به دنبال پایان دادن به این فاجعه است باید بر نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی فشار وارد کند و به حمایت و پشتیبانی سیاسی و نظامی از نسل کشی غیرنظامیان بی گناه توسط اشغالگران صهیونیست پایان دهد.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا پیشتر در سخنانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) را به سنگ اندازی در مسیر مذاکرات برای آتش بس در نوار غزه متهم کرده بود.

اتهام زنی بلینکن درحالی است که رژیم صهیونیستی حدود ۲۰۰ روز است که از هیچ جنایتی در حق ساکنان نوار غزه دریغ نکرده است.

وزارت بهداشت فلسطین فلسطین روز جمعه در آخرین گزارش خود اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت جدید، ۴۲ شهروند فلسطین را در نوار غزه شهید و ۶۳ نفر دیگر را زخمی کرده است.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۱۲ فلسطینی در غزه شهید و ۷۶ هزار و ۸۳۳ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • آیت الله عاملی: عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن است
  • واکنش دیدنی وزیر خارجه الجزایر به سخنان نماینده اسرائیل | ویدئو
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم