Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ۲۶ بهمن، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: تحقق وعده‌های الهی مشروط به ایمان قلبی و عمل صالح است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مؤمنان واقعی باور به وعده‌ها و سنت‌های الهی است، افزود: باور وعده‌های الهی در دنیا و آخرت یکی از رموز موفقیت در عرصه فردی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ملت ایران راه رفع مشکلات را زانو زدن در برابر کفار و بیگانگان و سازش نمی‌دانند، تصریح کرد: اتفاق تروریستی در سیستان و بلوچستان نشان از خوی وحشی دشمنان و معاندان دارد اما ملت ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارند.

نصیرایی با بیان اینکه مشکلات با تکیه بر ظرفیت داخلی حل می‌شود، افزود: انتظار این است در استانی که ظرفیت‌های عظیم معدنی و طبیعی دارد، جوانان گرفتار بیکاری و مردم دچار محرومیت و فقر نباشند که این امر حرکت جهادی مدیران و مسئولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در آستانه دهه پنجم انقلاب، اظهار کرد: در این بیانیه وضعیت حال و رسالت آینده به درستی ترسیم شده و رهبری وظیفه اصلی برای گام‌های آینده را بر دوش جوانان گذاشتند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بخش جمهوریت نظام اسلامی را تقویت کرد و مردم سالاری حقیقی را به نمایش گذاشت.

نصیرایی یادآور شد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های متعددی برای دوستان و دشمنان داشت که مهم‌ترین آن پیام عظمت، قدرت اتحاد ملت ایران بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف نماز جمعه وعده الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست