Web Analytics Made Easy - Statcounter

در خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی ضمن محکومیت حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان بر انجام هرچه سریعتر بیانیه رهبری تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی ضمن محکومیت حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان بر انجام هرچه سریعتر بیانیه رهبری تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح خطبه‌های این هفته شهرستان‌های استان خراسان رضوی به شرح ذیل است:

 

مشهد:

تمدن‌سازی اسلامی، آرمان اصلی گام دوم انقلاب است

 آیت الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: چهل سال از انقلاب گذشت و در این ۴۰ سال، آن چیزی که تغییر نکرد، مردانگی و ایستادکی شما مردم دلاور پای انقلاب و حضورتان در عرصه انقلاب بود که بیشتر شد و کمتر نشد.

وی خاطرنشان کرد: مخصوصا زمانی که تهاجم دشمن را به نظام و انقلاب و کشور قطعی دیدید قویتر از همیشه پای انقلاب ایستادید، آن زمانی که کفار بعثی تهدید کردند که راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد حمله قرار قرار می‌دهند و به خاک و خون می‌کشند پرشورتر از همیشه آمدید و وفاداری‌تان را به انقلاب اثبات کردید.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در راهپیمایی پرشور امسال هم ۲ عامل باعث حضور فشرده مردم شد؛ اضافه کرد: عامل اول که شکرگزاری در پیشگاه پروردگار از ۴۰ سالگی نعمت انقلاب بود وعامل دوم تهدیدی بود که دشمن کرده بود.

وی یادآور شد: جان بولتون آمریکایی گفته بود شما تولد ۴۰ سالکی انقلاب را نمی‌بینید و برای تحقق این آرزو برنامه ریزی و توطئه هم کرده بودند.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: توطئه اولشان در همایش ورشو بود که یک مشت روسپی سیاسی و منافق ناپاک را به صحنه آوردند و خواستند با آن حرکت ایران را سرکوب کنند و حرکت دوم انفجار ماشین انتحاری کنار اتوبوس مرزبانان ما و شهادت و مجروح شدن آنها بود، اما عظمت راهپیمایی شما در صحنه طوری دنیا را شگفت زده کرد که حرکتهای آمریکا را تحت الشعاع قرار داد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تداوم این رادمردی شما ملت، ورود در ۴۰ ساله دوم انقلاب است اگر شما بتوانید این رسالت را در ۴۰ ساله دوم این انقلاب هم به همین شکل ادامه دهید، این انقلاب به ظهور حضرت مهدی(عج) می‌رسد.

وی اظهار کرد: ما امروز با کمال قدرت می‌توانیم از انقلابمان به انقلاب کبیر اسلامی تعبیر کنیم، چرا که هیچ انقلابی در تاریخ به ۴۰ سالکی نرسید و انقلاب کبیر انقلاب ماست.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: انقلاب کبیر، انقلاب فرانسه نیست، چون از ۱۰‌سال تجاوز نکرد، انقلاب اکتبر جماهیر شوروی هم نیست، چون وارد جهنم شد و به زباله دان تاریخ پیوست.
وی گفت: این ۴۰ سالگی نقطه عطف است، چون با دو دید در دنیا مواجهیم، یکی دید دشمنان ما که هر روز یک خواب جدید میبینند و توطئه جدیدی بر علیه ما انجام می‌دهند و هر بار فاحشتر از قبل شکست میخورند.

وی افزود: اما دید دوم دید دوستان ماست که به دید امید به انقلاب‌مان نگاه می‌کنند، پیروزی و تداوم و قدرت انقلاب ما بحرین و یمن را امیدوار، عراق و سوریه را متحول و دنیای اسلام را در مسیر انقلابی خودش مستحکم‌تر می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: رهبر انقلاب با صدور بیانیه شان در خصوص ۴۰ سالگی انقلاب، دستاوردهای شگرف این انقلاب را بیان کردند و با بیان توصیه‌ها در واقع رسالت اصلی ما را در ادامه مسیر مشخص کردند.

وی گفت: جوانان مخاطب اصلی بیانیه هستند و لازم است همایش‌هایی در گوشه و کنار کشور تشکیل دهند و نکات مختلف این بیانیه حکیمانه را تحلیل و اجرایی کنند.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: رهبری دو آرمان برای ۴۰ ساله دوم انقلاب تصویرگری کردند که باید نصب العین ما باشد؛ اول تمدن‌سازی اسلامی که رسالتی است که تنها متوجه کارگزران و دست اندر کاران نظام نیست بلکه باید همه ما، تمام شوون زندگیمان را اسلامی کنیم مسائل اقتصادی خانوادگی و اجتماعی و سیاست‌های خرد و کلان همه و همه اسلامی شود تا بتوانیم تمدن ساز باشیم.

وی ادامه داد: آرمان دوم آمادگی برای ظهور ولایت عظما یعنی امام زمان(عج) است، این یک بشارتی است که رهبری بر حسب تحلیل وضع دنیا می‌گویند ظهور و فرج نزدیک شده است پس آرمان دوم ما آماده شدن برای دیدن امام زمان است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نکته دوم این بیانیه حکیمانه، تعبیر از ولایت معصوم به ولایت عظماست، یعتی حاکمیت ولایت فقیه که الان ۴۰ سال است در کشور ما محقق شده، مقدمه حاکمیت جهانی امام زمان(عج) است و اگر ولایت معصوم عظماست ولایت فقیه ولایت صغری است.

 

تربت حیدریه:

حضور حماسی ملت ایران در ۲۲ بهمن  دشمنان انقلاب را ناامید کرد/حملات تروریستی حاکی از ضعف دشمنان و عصبانیت از نظام اسلامی است

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه به دو پیام مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: پیام نخست این حضور حماسی و انقلابی مردم به دشمنان و نظام سلطه و منافقین است که بدانند مردم پای نظام خود ایستادند و لحظه ای از آرمانهای انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: علی رغم تلاش دشمنان و منافقین و مزدوران استکبار جهانی مبنی بر کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و یا تغییر مسیر این حضور در جهت خلاف، مردم همچون گذشته به این دسیسه ها دهن کجی کرده و متحد و یکصدا در یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

عصمتی گفت: این ملت همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می داند و با تمام وجود در همه عرصه ها با این شیطان مبارزه می کند.

خطیب جمعه تربت حیدریه پیام دوم این حضور را متوجه کارگزاران نظام دانست و افزود: مردم با حضور خود به مسوولان اعلام کردند که در همه عرصه ها پای نظام و انقلاب ایستادند و اکنون مدیران کشور هستند که باید با ففالیت مستمر و موثر شبانه روزی و مدیریت جهادی در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه تلاش کنند.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب را مستلزم تدریس در حوزه های علمیه و مراکز آموزش عالی دانست و گفت: گام دوم انقلاب را باید با مدیریت جهادی و تلاش و وحدت کلمه به سرمنزل مقصود برسانیم و بیانیه اخیر معظم له نیازمند تبیین و تشریح در مراکز آموزش عالی است.

امام جمعه تربت حیدریه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان، آن را حاکی از ضعف نظام سلطه عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی وقتی می بینند در برابر عزم و اراده این ملت عاجز و ناتوانند دست به اقدامات کور و خرابکارانه می زنند.

 

درگز:

بیانیه رهبری باعث دمیده شدن روح امید در بین مردم جامعه شد

حجت الاسلام محمد ساجدیان، امام جمعه موقت درگز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: تقوا مایه سعادت و بی تقوایی مایه شقاوت و بدبختی آدمی است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز تکریم مادران و همسران شهدا عنوان کرد: این روز که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) نام گرفته، در واقع یادآور صبر و استقامت مادران و همسرانی است که در راه خدا و پیروی از امر ولایت، با تقدیم فرزند و همسر خود پیام آور انقلاب شدند.

امام جمعه موقت درگز در بخش های دیگری از سخنان خود گفت: همچنان که در این چهل ساله، دستاوردهای اعجاب انگیز جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا به منصه ظهر گذاشته شده است، دشمن هم بیکار نبوده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی ایران استفاده می کند؛ این ضربات گاهی از طریق نفوذی های داخلی است، لذا خطا و اشتباهات برخی مسئولین را نباید به پای نظام نوشت.

حجت الاسلام ساجدیان فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین روزهای دهه پنجم انقلاب را بسیار کارگشا و قابل تامل دانست و تاکید کرد: ترسیم چشم انداز پنجاه ساله نظام مقدس اسلامی ایران توسط رهبری باعث دمیده شدن روح امید در بین همه ملت علی الخصوص مستضعفین شد.

وی با اشاره به راهکارهای رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان دینی و ایمانی کشور عنوان کرد: دانش آشکار ترین وسیله عزت و قدرت کشور است و روی دیگر دانایی توانایی است؛ کسانی که شعار می دهند رهبری با علم و تکنولوژی مخالف است، بهتر است نگاهی به دیدارهای ایشان با جامعه علمی کشور و رهنمودهای ایشان به این قشر از بیندازند.

رئیس اداره اوقاف درگز تشریح کرد: معنویت و اخلاق به عنوان موتور محرکه نظام و ملت اسلامی، دومین مبحثی است که مورد اشاره رهبری قرار گرفته است چرا که باورهای دینی باعث جهت دهی خدمت بیشتر در بدنه جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام ساجدیان ابراز کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد قوی را نقطه قوت و عامل مهم سلطه ناپذیری معرفی فرموده و بر عدالت و مبارزه با فساد اقتصادی در همه سطوح آن تاکید کردند.

وی افزود، استقلال و آزادی به عنوان شعار اولیه انقلاب باید مورد توجه قرار گرفته و از انجام کارهایی که خودکفایی و عزت ملت ایران را زیر سوال می برد پرهیز کرد

امام جمعه موقت درگز ضمن تقدیر از رویکرد مثبت دولت در تعامل با کشورهای منطقه گفت: امیدواریم این قبیل کمک ها به کشورهایی همچون لبنان و سوریه و عراق، زمینه ای جهت سرمایه به کشور و کاهش مشکلات اقتصادی ملت عزیز ایران باشد.

حجت الاسلام ساجدیان در پایان خاطرنشان کرد: آخرین شکست آمریکا علیه ایران در نشست ورشو بود که علی رغم تبلیغات فراوان و دعوت کشورهای مختلف، تنها یازده کشور در این همایش شرکت کرده بودند که یکی از آنها رئیس جمهور فراری یمن بود؛ این نهایت خواری و ذلت آمریکای جهان خوار در برابر عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

خلیل آباد:

راهپیمایی 22 بهمن، جلوه دیگری از شکست های آمریکا بود

 حجت الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خلیل آباد ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم شهرستان خلیل آباد در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور تماشایی پر شور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، جلوه دیگری از شکست های آمریکا بود.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: جبهه غربی و عربی تلاش زیادی برای عدم حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند و حضور مردم نشان داد که تمام توطئه های دشمنان با شکست مواجه شده است.

خطیب جمعه خلیل آباد با اشاره به قتل کودک 6 ساله عربستانی مقابل چشمان مادرش، تصریح کرد: «زکریا بدر علی الجابر» کودک 6 ساله‌ شیعه که به همراه مادرش برای زیارت مرقد مطهر رسول اکرم (ص) به مدینه می ‌رفت، توسط راننده تاکسی وهابی سعودی به طور فجیعی به قتل رسید.

وی با بیان اینکه تفکرات وهابی حاکم بر جامعه سعودی باعث بروز این جنایت داعشی وار شده است، اذعان کرد: شیعیان عربستان نیز وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مناسبی در این کشور ندارند و هیچ مدیر و وزیری از بین آنها انتخاب نمی شود.

ناهیدی در ادامه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، عنوان کرد: سالروز رحلت این بانوی بزرگوار به عنوان روز تجلیل از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: مادران و همسران شهدا با استقامت و بردباری، مصائب را تحمل کردند و اگر استقامت این شیرزنان ایران زمین نبود خدا می داند که چه بر سر نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران می آمد.

امام جمعه خلیل آباد در پایان ضمن تاکید بر لزوم تکریم مادران و همسران شهدا، خاطرنشان کرد: امروز تکریم رشادت ها و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا از ارزش های انقلاب، دفاع و شهادت محسوب می شود و باید شیوه تربیتی آنها نسل به نسل انتقال پیدا کند.

 

سرخس: 

دستگاه محاسباتی غرب دچار شکست شده است/ حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان برای تلخ کردن کام ملت ایران بود

حجت الاسلام علی اصغر شریعتی در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال هم با وجود همه توطئه های دشمنان شاهد حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بودیم و این حضور در سراسر کشور پرشور و چشمگیر بود.

 

امام جمعه موقت سرخس با تاکید بر اینکه ملت ایران پاسخ یاوه گویی های دشمن را در صحنه و شعار مرگ بر آمریکا می دهند، افزود: هدف انقلاب اسلامی که حضرت امام (ره) آن را ترسیم کرد، احیای اسلام، زنده کردن احکام الهی بود.

 

حجت الاسلام شریعتی با طرح این سوال که چرا انقلاب پیروز شد و چرا ۴۰ سال دوام آورد؟ گفت: هدف انقلاب احیای اسلام و احکام اسلامی، استقلال و کوتاه کردن دست کافران و ظالمان بود و این اهداف و مفاهیم هیچگاه کهنه نمی شود.

 

وی اضافه کرد: در شرایطی که دنیا زیر چتر سوسیالیسم و لیبرالیسم بود انقلاب ما پیروز شد در آن زمان اسلام معنا نداشت؛ وقتی انقلاب اسلامی مطرح شد تحلیلگران برتر دنیا درباره ماهیت این مکتب مانده بودند و عدم شناخت ماهیت معنوی مکتب اسلام باعث شکست دستگاه محاسباتی غرب شده است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: ملت ایران هدف مقدسی دارند و هر کسی بخواهد جلوی این هدف مقدس را بگیرد، ملت ایران مقابلش می ایستند.

 

امام جمعه موقت سرخس تاکید کرد: پیروزی انقلاب یک قدرت سوم را به وجود آورد و عواملی که در سال ۵۷ انقلاب را به پیروزی رساند همان عوامل باعث شد این انقلاب ۴۰ سال عمر کند.

 

حجت الاسلام شریعتی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود، گفت: انقلاب اسلامی یک پشتوانه بزرگ معنوی دارد و خون هزاران شهید این انقلاب را بیمه کرده است.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری این را نشان داد که قطعا این انقلاب راهش ادامه دارد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با اشاره به حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: مزدوران تکفیری آمریکا برای خوش رقصی برای آمریکا و نشان دادن خشم و عصبانیتی که علیه ملت ایران دارند، پاسداران ما را شهید کردند و با این اقدام تروریستی می خواستند پیروزی را برای مردم ما تلخ کنند.

 

رشتخوار:

جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب، کام مستکبرین جهان را تلخ کرد

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری خطیب نماز جمعه شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی بن ابیطالب شهر رشتخوار ضمن تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن، گفت: جشن باشکوه مردم در 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و سایر مستکبرین جهان بود.


وی در ادامه با اشاره به فرمایشات و بیانیه اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: راهپیمایی 22 بهمن از جایگاه و عظمت ویژه ای برخوردار است، بیشتر تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه اخیرشان اشاره به حضور جوانان داشت، ما امروز جوانان انقلابی داریم، که پای انقلاب اسلامی هستند.


امام جمعه رشتخوار در ادامه همین مطلب با تاکید بر قرار گرفتن در دهه پنجم انقلاب اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری در بخش از فرمایشات خود در بیانیه اخیرشان بیان داشتند باید این چهل سال دوم انقلاب به گونه ای باشد، که انشالله شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود، جوانان ما باید همیشه نسبت به تهدیدات دشمن در صحنه حاضر باشند.



حجت الاسلام جهانشیری در ادامه ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران نظام انقلاب اسلامی در حمله انتحاری تکفیری شهرستان خاش ، ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه، گفت: جشن چهل سالگی انقلاب و شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، کام مستکبرین جهان را تلخ و این موضوع سبب انجام این حرکت جنایتکارانه انتحاری توسط تکفیری ها با سرکردگی اربابانشان شد.



وی همچنین در بخش دیگری از سخان خود به شهادت مظلومانه کودک 6 ساله عربستانی توسط راننده وهابی اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت وقیحانه که توسط یک شخص وهابی به خاطر سلام و درود یک کودک شیعه در کنار قبرستان بقیع با فجیح ترین شکل ممکن با استفاده از شیشه و بریدن گردن این کودک منجر شد، نشان از یک حرکت غیر انسانی توسط این شخص وهابی بود.

 

بجستان:

حضور مردم، نمایش خطای دشمن بود

حجت السلام حسین وحیدی امام جمعه شهرستان بجستان در خطبه های نماز جمعه این هفته و بعد از دعوت مسلمانان به تقوای  الهی به آیه  ۲۹ سوره فصلت پرداخت( وَقَالَ الَّذِینَ کَفَرُوا رَبَّنَا أَرِنَا اللَّذَیْنِ أَضَلَّانَا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ نَجْعَلْهُمَا تَحْتَ أَقْدَامِنَا لِیَکُونَا مِنَ الْأَسْفَلِینَ)  و اظهار کرد: طبق این آیه قران، آنان که ایمان را بارور دارند استقامت می‌کنند برای عاقبت به خیری و رسیدن به خدا استقامت و پافشاری میکنند و پیامبران نیز همچون حضرت یوسف و سلیمان بعد از یک برهه زمانی استقامت و پافشاری به جایگاهشان رسیدند و هیچ گاه مومن وسط راه خسته نمیشود و با جدیدیت مقاومت میکند. مقاومت زمینه‌ای رستگاری است.

 

وی به آیه ۱۶ سوره جن(وَ أَنْ لَوِ اسْتَقامُوا عَلَی الطَّریقَهِ لَأَسْقَیْناهُمْ ماءً غَدَقاً)  پرداخت و از تاثیرات مقاومت و نتایج آن در این دنیا گفت و گفت:  در سوره جن  اشاره میکند و تاکید دارد در مسیر ولایت مقاومت کنید و مقاومت در این مسیر خیر دنیا را به دنبال دارد و امروز که شاهد  نعمتهای چهل ساله هستیم، حاصل ولایت مداری مردم  و زحمات آنان در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری بوده است.

 

امام جمعه بجستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان  به ملت بزرگ ایران تسلیت گفت  و تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲  بهمن نقطه اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران بود که باعث تقویت جمهوری اسلامی ایران می شود و هر سال حضور مردم در  این مراسم قدرت خود را به رخ جهانیان میکشد.

 

وی ادامه داد:  انقلاب ما متکی بر مردم بوده است و هیچ نظامی نمیتواند پس از چهل سال همچین جماعتی را به خیابان بیارد و این حکایت از قدرت مردم است،  پایگاه اعتقادی مردم و اعتقاد به نظام، انقلاب و دین زنده است  و این حضور زمینه ای برای نشان دادند قدرت نظام که برخواسته از مردم جمهوری اسلامی ایران شده.

 

وی به راهپیمایی ۲۲  بهمن پرداخت و حضور مردم را امید آفرین دانست  و از اهمیت فضای مجازی گفت و عنوان کرد:  این تظاهرات و همایش ها برای مردم امیدوار کننده است و بیشتر از دوستان داخلی،  دوستان خارجی امیدوار شدند در مرحله بعد میتوان حضور مردم را نمایش خطای دشمن دانست  زیرا که دشمن با توجه به مشکلات اقتصادی انتظار حضور کم رنگ مردم در این مراسم داشتند.

 

خطیب جمعه بجستان در ادامه ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم  راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد:  چشمهای مردم باز و بصیر است، مردم وظیفه خودشان را در قبال انقلاب انجام داده‌اند و امروز دیگر  نوبت به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور  رسیده و بایستی تلاششان مضاعف و نفوذی های را بیرون کنند.

 

حجت الاسلام وحیدی در ادامه به توصیه های مقام معظم رهبری پرداخت و اذعان کرد: عدالت، قدرت بخش است و امروز کشورهایی که در زمینه های علمی و پژوهشی  قدرت مند هستند پیشرفت کردند روح انقلاب  کلماتی از جمله ، ایثار و اخلاص، توکل،  قناعت،  دین با وجود این کلمات و اعتقاد به ان انقلاب به پیروزی رسید.

 

امام جمعه بجستان در پایان به نقش جوانان در شکوفایی کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: جوان باید جوری باشد خودش قدرت اقتصادی داشته باشد کشور نیز همین طور است قرار براین نیباشد که روابط خیشاوندی بر قرار باشد، نمی گوییم تولید ثروت حرام است  سوء استفاده  مشکل دارد، امام حال امروز جامعه  را می دیدی و هنوز هم فرمایشهای امام  اجراییست  و مردم هنوز   تاثیر این  فرمایشان را در انقلاب سراسر نور انقلاب اسلامی خواهد دید.

 

سبزوار:

راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاق ملت با ولایت بود

حجت الاسلام محمد سلیمانی با اشاره به راهپیمایی با شکوه مردم اظهارداشت راهپیمایی 22 بهمن ارزنده ترین حرکت برجسته مردم فداکار ایران بود که ترفندهای دشمن را در  ملت بی اثر کرد.

وی افزود: فشار روانی اقتصادی سالجاری دشمن با هدف تسلیی مشدن مردم برابر آنها اجرا شد ما مردم ایران ثابت کردند پای آرمانهای امام رهبری و نام جمهوری اسلامی پایدار ایستاده اند.

وی تصریح کرد: مردم وظیفه خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی را اعلام کردند در قبال وفاداری مردم مسئولان نیز در خدمت به مردم و رفع مشکلات همت مضاعفی داشته باشند.

امام جمعه موقت سبزوار با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که منجربه شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن شد گفت: این جنایت های پلید دشمن خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند بلکه مردم را هوشیار تر می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر سه شنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده این استان با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌ اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نیروهای مسلح ما را متمایز می‌کند فرهنگ ایثار و شهادت، اراده خدایی و عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌هاست.

وی استقلال را یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان داشت: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده‌اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

محمدی عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و بروز دنیاست که خوشبختانه در این مسیر به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

آمادگی و بهره گیری از نیروهای انقلابی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در سخنانی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از این قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد و آمادگی، دانش بروز، بهره‌گیری از نیروهای مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان تجلیل کرد.

کد خبر 6086599

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم