Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخبگان و برگزیدگان دانشگاهی خراسان رضوی در دومین جشنواره علمی رضوی در حضور علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، دومین جشنواره علمی رضوی توسط شبکه جامع دانشگاه‌های استان با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، روسای دانشگاه‌های استان و سایر مقامات استانی در محل مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد (برج سپید) برگزار شد؛ در این مراسم نخبگان و برگزیدگان دانشگاهی خراسان رضوی معرفی و تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشنواره محسن دانش مسگران، مریم مقدم متین و انوشیروان رشیدیان فر از دانشگاه فردوسی و محمود رضا جعفری ازدانشگاه علوم پزشکی به عنوان فناور برتر معرفی شدند.   محبت محبی از دانشگاه فردوسی، علی سعیدیان از دانشگاه فرهنگیان و علی مرادی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان سه پژوهشگر منتخب استان تقدیر شدند.

همچنین ابوالقاسم داوودنیا از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، حمیدرضا پوریان فر از جهاد دانشگاهی، جواد حمیدزاده از دانشگاهصنعتی سجاد، نورالله فیض از دانشگاه پیام نور، افسانه غنی زاده از دانشگاه امام رضا (ع)، امیر حسن امیری از دانشگاه حکیم سبزواری و ستار مالکی از دانشگاه صنعتی قوچان به عنوان اعضای ممتاز هیات علمی دانشگاه‌های استان برگزیده شدند.

شرکت امید پترو خاوران به مدیریت حسین اخلاقی به عنوان شرکت و واحد رشد فن آور غیر علوم پزشکی، شرکت پویش دارو سینا به مدیریت سید احمد مهاجری در بخش شرکت‌ها و مراکز فن آور علوم پزشکی و شرکت کاووش صنعت نیز در حوزه شرکت‌های فن آور برتر استان تقدیر شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش آموختگان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد

تفاهم‌نامه بورسیه صنعتی با حضور رؤسای بنیاد نخبگان خراسان جنوبی، دانشگاه بیرجند و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف رفع برخی از مشکلات این استان در دو حوزه اشتغال و فناوری منعقد شد.

به گزارش ایسنا، لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، در این نشست هدف اصلی بورسیه صنعتی را تربیت نیروی متخصص با تضمین آینده شغلی دانست و ضمن تشکر از واحدهای اقتصادی مشارکت‌کننده، اظهار امیدواری کرد که با همکاری بنیاد نخبگان استان و سازمان صمت، این طرح بتواند بخش عمده‌ای از مشکلات استان را به‌ویژه در دو حوزه اشتغال و فناوری رفع کند.

دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون دانشگاه بیرجند نیز با اشاره به فرایند بورسیه صنعتی در استان خراسان جنوبی، افزود: فرآیند اجرای این طرح از اواخر اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز و در مرحله اول ۱۵۰ نیاز اعلام شد. در مرحله بعد هم ۸۰ سهمیه در دفترچه کنکور سراسری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۲۵۰ نفر به دانشگاه معرفی شدند که پس از طی مراحل مصاحبه با داوطلبان، در نهایت تعداد ۵ نفر دانشجو به عنوان بورسیه نهایی دانشگاه بیرجند معرفی شدند.

حسینی واشان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ قرارداد اولیه توسط بنیاد نخبگان خراسان جنوبی و برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌ها جهت رسیدن به تفاهم مشترک در این زمینه، در نهایت قراردادها برای امضا به شرکت‌ها ارسال شد.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در پایان، قراردادهای بورسیه صنعتی بین سه طرف امضا و مبادله شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی بجنورد از عملیات موفق سپاه +فیلم
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت