Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:19:08 GMT

سایپا ظهر روز یکشنبه عازم قطر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۸۶۸

سایپا ظهر روز یکشنبه عازم قطر می‌شود

تیم فوتبال سایپا برای تقابل با تیم الریان قطر ظهر یکشنبه هفته پیش رو عازم دوحه خواهد شد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سایپا بعد از پیروزی برابر نماینده هند، حالا در دیگر بازی از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الریان قطر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علی دایی برای این بازی ظهر روز یکشنبه (ساعت 12) تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد.

براساس این گزارش سایپا یکشنبه شب در دوحه تمرین خواهد کرد و تمرین دوشنبه شب شاگردان دایی هم در ورزشگاه اختصاصی الریان برگزار خواهد شد.

سایپا در حالی به مصاف الریان می‌رود که حسین کامیاب را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است و چند ماهی دور از میادین خواهد بود. محمدصادق بارانی و مهرداد کفشگری هم مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند. آنها نیز در این سفر سایپا را همراهی نخواهند کرد.

علی دایی: کیفیت زمین خوب بود بیش از 4 گل به حریف هندی می‌زدیم/ نمی‌دانم سرمربی پنجاب از کدام پنالتی صحبت کرده است!

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S28,31,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی دایی سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی دایی سایپا علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد مقابل میزبان خود سایپا کرج با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا نوار پیروزی‌های این تیم در هفته بیست‌وهفتم پاره شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت و در یک بازی پر حاشیه در وقت قانونی‌های با یک گل نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد و علی‌رغم این‌که داور ۱۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود موفق به گشودن دروازه حریف خود نشد تا ناکام بزرگ این هفته لقب بگیرد.

خیبر که با ۶۱ امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارد با توجه به تساوی چادرملو اردکان مقابل داماش گیلان با ۵ امتیاز اختلاف همچنان در صدر جدول لیگ یک قرار دارد و چشم به بازی‌های آینده دوخته است.

سایپا که تا قبل از این بازی با ۳۸ امتیاز در رده پنجم قرار داشت با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و در همان رده پنجم قرار دارد.

کد خبر 744921

دیگر خبرها

  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • (عکس) دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در یک مهمانی شبانه در آمریکا
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ وارداتی‌های سایپا گران شدند
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۶ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳