Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:27:58 GMT

ارسال۷ پرونده به دادسرا در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۹۰۴

ارسال۷ پرونده به دادسرا در سال جاری

فتح آبادی با بیان اینکه درسال جاری حدود ۷ مورد پرونده ارسالی به دادسرا داشته ایم، گفت: از سال ۹۴ تاکنون ۱۰ میلیارد تومان واریزی به خزانه داشته ایم که ۱۹۰ میلیون تومان مربوط به سال ۹۷ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدحسین فتح آبادی» در شورای اداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دیوان محاسبات استان در سال 84 راه اندازی شده و هم اکنون 83 پست سازمانی دارد که 47 نفر در این پست ها مشغول فعالیت هستند، گفت: کل درآمدهای پیش بینی شده در قانون برای استان 288 میلیارد تومان است، این درحالی است که پرداخت های ما در استان 485 میلیارد تومان می‌باشد که 29 صدم درصد درآمدهای کشور از محل درآمدهای استان تامین می‌شود، در صورتی که هزینه‌هایی که در استان صورت می‌گیرد دو درصد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حدود 57 درصد اعتبارات هزینه ای و عمرانی از محل درآمدها را می پوشاند و مابقی از محل هزینه های عمومی کشور تامین می شود.

 

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی با بیان اینکه هفت برابری اعتبار نسبت به درآمد استان در بودجه داریم که باید بین درآمد و هزینه ها توازن برقرار شود، گفت: از نظر درآمد رتبه 29 را در کشور داریم.

 

وی با بیان اینکه تعداد دستگاه هایی که در سال قبل مورد رسیدگی دیوان محاسبات قرار گرفته 129 دستگاه بوده است، اظهارداشت: امسال 175 مورد رسیدگی داشته ایم که در مقایسه با سال قبل از نظر اقدامات پیشگیرانه نسبت به سال قبل اقدامات بیشتری صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه سرانه اعتباری که در سال 97 توسط هر حسابرس مورد رسیدگی قرار گرفته، 51 میلیارد تومان است، افزود: این درحالی است که این مهم در سال قبل 29 مورد بوده است و سال 97 به 31 مورد رسیده است.

 

رئیس دیوان محاسبات خراسان جنوبی افزود: حدود 70 درصد کل اعتبارات استان را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم و جای خوشحالی دارد که دیوان در همه حوزه‌ها در استان ورود پیدا کرده است.

 

فتح آبادی با بیان اینکه درسال 97 حدود 7 مورد پرونده ارسالی به دادسرا داشته ایم، گفت: از سال 94 تاکنون 10 میلیارد تومان واریزی به خزانه داشته ایم که 190 میلیون تومان مربوط به سال 97 است.

 

این جلسه از شورای اداری استان با حاشیه هایی نیز همراه بود که از جمله آن تاخیر 15 دقیقه ای ورود مسئولان رده بالا به مراسم بود.

 

* نظر افضلی نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس در این جلسه نسبت به سخت گیری ها در اجرای قانون در استان گلایه کرد و گفت: معترض هستیم که مدیران بیش از حد قانون را در استان رعایت می کنند؛ انگار تمام قوانین روی تخم مرغی نوشته شده و آن تخم مرغ روی خراسان جنوبی افتاده است.

 

* عادل آذر، به نقش نمایندگان خراسان جنوبی در انتخاب خود به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور اشاره کرد و گفت: نمایندگان استان در داستان انتخاب بنده به عنوان رئیس دیوان محاسبات خیلی به بنده محبت کردند.

 

* او همچنین خود را هم ولایتی استاندار خراسان جنوبی دانست و گفت: ما با آقای معتمدیان هم ولایتی هستیم؛ من ایلامی ام و آقای استاندار کرمانشاهی است، در گذشته کرمانشاه فرمانداری ویژه ایلام بوده است، با شناختی که از استاندار داریم، ایده های اقتصادی خوبی دارند، لذا به عنوان یک یار کمی برای پیشرفت استان روی بنده حساب کنید و اگر جایی مذاکره و چانه زنی با مقامات کشوری بود؛ بنده در خدمت شما هستم و کاری از دستم برآید انجام می دهم.

 

* بعد از این سفر گزارشی از مشکلات استان تهیه می کنم و برای دفتر رهبری ارسال خواهم کرد، چون بعد از آن دفتر رهبری افراد می خواهند که بروند و توضیح دهند.

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی راهپیمایی ایام فاطمیه اصفهان فاطمیه وزیر ارشاد فتح آبادی دیوان محاسبات جلسه شورای اداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی

سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی از آخرین وضعیت پروازهای حج عمره در استان طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، حجت‌الاسلام مهدی شجاع در خصوص آخرین وضعیت پروازهای حج عمره در خراسان‌رضوی اظهار کرد: در سال‌جاری تعداد ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان‌رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌قبل ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: تعداد پنج هزار و ۳۹۰ زائر مشهد در قالب ۳۷ کاروان و سه هزار و ۹۷۵ زائر شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع سال‌جاری نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

شجاع بیان کرد: اعزام‌ها از تاریخ بیست‌ونهم اردیبهشت تا ششم تا دوازدهم خرداد و آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا از اول تیرماه خواهد بود.

کد خبر 746937

دیگر خبرها

  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • رونمایی از نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • رونمایی ازنسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود