Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:32:34 GMT

پاکستان در مبارزه با تروریست‌ها کوتاهی نکند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۹۱۰

پاکستان در مبارزه با تروریست‌ها کوتاهی نکند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تروریستها و گروهک های خرابکار پس از انجام جنایت و ایجاد شرارت و ناامنی در ایران به پاکستان پناه می برند از دولت آن کشور خواست با این اشرار و تروریستهای خائن با قاطعیت برخورد کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان بیان کرد: به شهادت رسیدن شماری از پاسداران ارزشمند و نیروهای سخت کوش تامین امنیت در استان ما واقعه ای دردناک بود که اقشار مختلف مردم و مسئولان آن را به شدت محکوم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با خانواده های داغ دیده و و تمامی هموطنان همدردی می کنند و شهادت این عزیزان را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهداء و خانواده بزرگ سپاه تبریک و تسلیت عرض نموده، خواستار شناسایی و دستگیری و مجازات جنایتکاران هستند.
امام جمعه خاش همچنین از حضور اقشار مختلف مردم در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تقدیر کرد و با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری در موضوع چهل سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجم پیروزی انقلاب بر اهمیت توجه به بیانات و تاکیدات معظم له تاکید کرد.
به گزارش ایرنا نمازگزاران شهرستان خاش با برپایی تجمع اعتراض آمیز و به صورت خودجوش حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان را محکوم و اهمیت مبارزه با اشرار و گروهک های خرابکار و معاند نظام اسلامی را خواستار شدند.
نمازگزاران خاش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، ضمن ابراز همدردی با خانواده های معظم شهیدان و مجروحان حادثه تروریستی نابود شدن جنایتکاران و حامیان آنها را فریاد زدند.
خطیبان نمازهای جمعه و نمازگزاران در مساجد جامع الخلیل و توحیدیه، حنفاء، امام حسین و غیره نیز حادثه تروریستی جاده زاهدان را محکوم کردند.

** نماز جمعه ایرانشهر
امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حمله تروریستی به اتوبوس حامل حافظان مرزهای کشورمان را محکوم کرد و گفت: در حالی که سران تروریست ها در ورشو جلسه ضد ایرانی داشتند خودفروختگان و مزدوران آنان در این استان دست به اقدام ضد انسانی زدند.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دشمنی آمریکا مبنایی و با اصل اسلام است پس با این کشور که خوی سلطه گری دارد مذاکره فایده ای ندارد.
وی با بیان اینکه اروپایی ها نقشه راه آینده کشور نیستند اظهار داشت: اگر مذاکرات و توافق را با اروپایی ها ادامه دهیم نتیجه ای مانند کشور آمریکا خواهد داشت.
7310 **7314 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه خاش و ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه

به گزراش «تابناک» به نقل از فارس، ستاد عملیات مشترک عراق امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی و نظامی این کشور طی عملیات ویژه‌ای توانستند «سمیر خضر شریف النمراوی» مسئول عملیات انتقال تروریست‌ها و سلاح و مواد منفجره و مهمات میان عراق و سوریه را به هلاکت برسانند.

در این بیانیه آمده است: «النمراوی یکی از سران تروریستی است دستش به خون بسیاری از مردم بی گناه آلوده است».فرماندهی عملیات مشترک عراق هفته گذشته سومین مرحله از عملیات «وعد الحق» را به منظور تعقیب و پاکسازی بقایای گروه تروریستی «داعش» آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش آیت الله خاتمی به حادثه تروریستی در روسیه | آمدن مردم به مراسم روز قدس یعنی ...
  • جهش تولید عزت ملی را به دنبال دارد
  • رژیم صهیونیستی را برای نابودی اسلام درمنطقه ایجاد کرده اند
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • چرا پوتین به صحنه حمله تروریستی مسکو نرفت؟
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • وزیر دفاع پاکستان: افغانستان سرچشمه تروریسم در کشور ماست
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند
  • اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است