Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز برای تماشای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کردند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران در حالی از ساعت 15:30 امروز (جمعه) به مصاف هم رفته‌اند که ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی پر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی پیش از آغاز این دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کرد تا دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا کند. وی برای تماشای این بازی در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد. پورمحمدی با شال تراکتورسازی وارد ورزشگاه شد که این موضوع تشویق هواداران تیم میزبان را در پی داشت.

حاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال| واکنش تند هواداران تراکتورسازی به اقدام شفر + فیلمحاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال| ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پر شد؛ ازدحام در ورودی ورزشگاهترکیب تراکتورسازی برای دیدار با استقلال اعلام شدحاشیه دیدار تراکتورسازی - استقلال| بارش باران و تکمیل ظرفیت ورزشگاه + عکس

 

علیار راستگو، فرماندار تبریز و حبیب ستوده نژاد، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز

همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی امروز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در پادگان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند. سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیروهای مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.

در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه‌رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آن‌ها دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر داده بودند و ارتش در حساس‌ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پا در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرزهای ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

کد خبر 745365

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است