Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود:مردم ایران اسلامی مشکلات اقتصادی کشور را پای نظام ننوشتند وثابت کردند تا پای جان از ارزش های اسلامی دفاع می کنند.
وی اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با حضور با شکوه خود در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که با تکیه بر ظرفیت های داخلی می توان تمامی مشکلات را برطرف کرد و نباید آن را در جایی خارج ازکشور جستجو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: برخی از افراد به اصطلاح روشنفکر تصور دارند که کلید حل مشکلات کشور به دست آمریکا و غرب است، این تفکر خیانت به اسلام،انقلاب و خون شهدا است، مردم ایران بارها اصل ما می توانیم را به عینیت ثابت کرده اند و مسئولان نیز باید با اعتماد به صاحبان اصلی انقلاب، مشکلات پیش روی کشور را با استفاده از توان داخلی برطرف نمایند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: برخی از افراد نیز تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از مقاومت در برابر دشمن دانسته و رفع آن را منوط به بازگشت به سمت استکبار و بوسه زدن بر دستان آنان می دانند، این افراد مرتکب خطایی شده اند که قابل بخشش نیست.
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم و ناامید ساختن آنان از آینده نظام است، ترویج سبک زندگی غربی و تریج بی بندو باری و بدحجابی در راستای تلاش های استکبار جهانی برای به زانو درآوردن مقاومت مردم صورت می گیرد.
وی یکی از دستاوردهای مهم را تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندان اعلام کرد و افزود: برخی تصور می کنند که سگ بازی ، بی بند وباری ، بی حجابی و ولنگاری اخلاقی نیز جزئی از حقوق شهروندی است ، مسئولان باید باانگیزه برای اصلاح وضعیت اسف بار جامعه اقدام کنند حقوق شهروندی صدها هزار خانواده شهید، جانباز و رزمنده که خون دادند، تا افراد در مسند مسئولیت قرار گیرند را رعایت نمایند.

** حمله تروریستی دشمن به دلیل کینه آنان از راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت
امام جمعه خیرآباد نیز در خطبه های این هفته منطقه خیرآباد ورامین با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن اظهار داشت:مردم ایران اسلامی با احساس مسئولیت و با وجود مشکلات به وجود آمده چه از ناحیه دشمن و چه از ناحیه بی تدبیری بعضی مسئولان ، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و روح امام و شهدا را از خود راضی و دشمنان قسم خورده نظام را بار دیگر ناامید کردند.
حجت الاسلام جعفر طزری با اعلام انزجار از حرکت تروریستی دشمنان اسلام دربه شهادت رساندن جمعی از نیروهای سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان گفت: نوکران و جیره خواران استکبار که نتوانستند حضور گسترده مردم در 22 بهمن را تحمل کنند و همه نقشه ها و توطئه های خود را نقش بر آب دیدند ، دست به اقدامی تروریستی زدند و جمعی از بهترین نیروهای سپاه را شهید و یا مجروح ساختند.
وی اظهار داشت: مردم و مسئولان ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی ، اعلام می دارند که این گونه جنایات نه تنها موجب ناامیدی و مأیوس شدن مردم نمی‌گردد بلکه ملت را با یکدیگر متحد تر می نماید.
طزری خاطرنشان کرد: همانطور که مسئولان نظام بیان داشته اند انتقام سختی از عاملان این جنایت خواهند گرفت و به عاملان اصلی این جنایت که آمریکا و آل سعود است اعلام می داریم هرگز اجازه ناامن کردن نظام اسلامی را نخواهیم داد و تاوان این جنایت را نیز خواهند داد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارزش های اسلامی بدحجابی حمله تروریستی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمریکا جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: "طرح نور" از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهیدپرور و ولایی استان اصفهان همراه بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور در این خصوص گفت: طرح نور با هدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می کنند، پس از صدور چندین اطلاعیه و تذکر قانونی به صورت رسمی از 25 فروردین در سراسر کشور و از جمله در استان اصفهان به اجرا گذاشته شد که از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهید پرور و ولایی استان همراه بود.

وی با بیان اینکه قاطبه مردم و به ویژه بانوان محترم اصفهان متدین و مقید به رعایت ارزش های اسلامی هستند افزود: حجاب و عفاف هویت و اصالت زن ایرانی، عامل تحکیم بنیان خانواده و امنیت روانی جامعه و واجب شرعی است که خداوند در قرآن کریم به زنان مسلمان توصیه کرده و یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی مردم در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون از حاکمان نظام بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب دریافتند که اگر بتوانند به این خاکریز و سنگر مهم کشور نفوذ کنند و حجاب را از سر بانوان و دختران این سرزمین بردارند به راحتی خواهند توانست اهداف و نقشه های خود را پیاده کنند و از همین رو به شبیخون فرهنگی علیه نظام اسلامی دست زدند اما همواره در طول این سالها در تقابل با ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

وی در خصوص تداوم اجرای طرح نور گفت: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله به فراجا و در راستای پاسخگویی به مطالبه اصلی و به حق مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه در کنار دیگر ماموریت های امنیتی و انتظامی در قالب ایجابی و تذکری تداوم خواهد داشت و صرفاً در برخی موارد خاص با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت قانون و ارزش ایران اسلامی تعدی کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت صورت خواهد گرفت و شیطنت های رسانه ای از سوی جریان های معاند و مخالف هیچگونه تاثیری بر عزم و اراده پلیس در اجرای ماموریت قانونی و ذاتی خود نخواهد گذاشت.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: راهبرد فراجا حفظ نظم و انضباط اجتماعی در تمام ابعاد وعرصه های جامعه است و تاکید ما به ماموران و مجریان طرح نور حفظ حقوق شهروندی و رعایت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نیز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه قضائی و همراهی مردم و مسئولان دستگاه ها با پلیس در اجرای طرح نور گفت: گزارش های میدانی و بررسی های دقیق صورت گرفته نشان می دهد که وضعیت شهر و استان اصفهان از نظر رعایت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب تر شده و به لطف خداوند و همراهی و همکاری مردم عزیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد