Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور تماشایی مردم در 22 بهمن جلوه ای از شکست های آمریکا بود
امام جمعه دزفول با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن جلوه ای از شکست های 40 سال اخیر آمریکا در مقابل ملت ایران بود.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: قدرتمند ترین سلاح جمهوری اسلامی اراده، ایمان و حضور مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بازدارنده است، اظهار داشت: پیروزی ملت ایران نتیجه صبر، استقامت و پایداری مردم در مقابل مشکلاتی است که دشمنان برای ما بوجود آورده اند.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه تر از همیشه برگزار شد، افزود: یکی از پیامدهای این راهپیمایی بزرگ تقویت جمهوریت و قدرت نظام بود.
وی نمایش و مانور قدرت و اتحاد مردم و امیدواری دوستداران داخلی و خارجی انقلاب را از دستاوردهای راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: دوستان انقلاب بعد از 40 سال با دیدن این حضور باشکوه روحیه گرفتند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به زمان شناسی ملت ایران افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی به صحنه آمدند و ضعف مدیریت ها را به حساب انقلاب نگذاشتند.
وی با بیان اینکه مردم ایران به بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی رسیده اند، گفت: افزایش اتحاد ملت در برابر تهدیدهای دشمن از دستاوردهای 22 بهمن امسال بود و بار دیگر خطای آمریکا را در محاسباتش نشان داد.
امام جمعه دزفول هدف آمریکا را جدا کردن مردم از نظام دانست و افزود: مردم به خوبی وظیفه خود را انجام دادند و سنگ تمام گذاشتند اکنون نوبت مسئولان است که به وظایف خود عمل کنند.
وی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در تمام نقاط کشور با وجود تهدیدهای دشمنان با حضور پیر و و جوان برگزار شد و رسانه های غرب پس از برگزاری راهپیمایی، نسبت به شکست سیاست های آمریکا علیه ایران اعتراف کردند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به بیان نقشه راه انقلاب و کشور توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضرت آقا از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده ای زنده، با اراده و دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خویش یاد کردند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام افزود: دهه های آینده دهه های جوانان است و آنها باید شعار 'ما می توانیم' را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی تحریم های دشمنان را منشا برکات زیادی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب جوانان را به معنویت، اخلاق، مبارزه با فساد و عزت ملی توصیه کرد.
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اجلاسیه ضد ایرانی ورشو اظهار داشت: این اجلاسیه شکست دیگری برای آمریکا در امور بین الملل بود.
وی با بیان اینکه دوسوم منافقان حاضر در این اجلاسیه، ایرانی نبودند، افزود: تعداد زیادی از کشورها از شرکت در این اجلاسیه انصراف دادند و تعداد زیادی در سطح مسئولان رده پایین شرکت کردند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به شهادت مظلومانه کودک 6 ساله شیعه عربستانی اظهار داشت: شهادت این کودک به جرم صلوات فرستادن مادرش توسط یک فرد وهابی سند مظلومیت شیعه است.
وی افزود: مجامع مدعی حقوق بشر در قبال این اقدام فجیع نیز سکوت کردند.
امام جمعه دزفول با اشاره به عملیات تروریستی علیه پاسداران ایران اسلامی در خاش گفت: دشمنان انقلاب نتوانستند عظمت و بزرگی 22 بهمن را تحمل کنند و دست به انجام این عملیات زدند.
وی با بیان اینکه این اقدام تروریستی توسط جیره خواران استکبار انجام شد، افزود: رزمندگان اسلام از بانیان این عملیات تروریستی انتقام سختی خواهند گرفت.
حجت الاسلام قاضی دزفولی خواستار توجه جدی مسئولان به پل باستانی دزفول شد و گفت: رهاسازی آب و افزایش دبی رودخانه دز این پل را به مخاطره انداخته و لازم است اقدامات لازم برای حفظ آن انجام شود.


/6002/3022

امام جمعه اندیمشک: سهم ما از اقتصاد دنیا با سازش به دست نمی آید

امام جمعه اندیمشک با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های کشور در بخش اقتصادی گفت : سهم ما از اقتصاد دنیا با سازش با دشمنان به دست نمی آید.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: گفتمان اقتصاد مقاومتی راهی برای بهتر زیستن و رسیدن به دستاوردهای بیشتر است.
وی اظهار کرد:این گفتمان به معنای این است که ما کارگر جهان نیستیم و باید با استفاده از توان داخلی و ظرفیت های موجود ، به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.
وی افزود:ما می توانیم قدرتمند و ثروتمند باشیم به شرطی که از علم و فناوری و داشته های خود به نحو شایسته بهره ببریم.
امام جمعه اندیمشک بیان کرد:تاکید رهبر معظم انقلاب ، توجه به جوانان و اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه قرار گیرند.
وی گفت:در برخی حوزه های مدیریتی هنوز به جوانان اجازه عرض اندام داده نشده است که باید با اعتماد بیشتر به نسل جوان و نخبگان جوان این فرصت برای آنها فراهم شود.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه گفت:مردم در این راهپیمایی سنگ تمام گذاشته و بار دیگر به دشمن ثابت کردند پای اهداف و آرمان های انقلاب هستند.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود:ما سختی ها را پشت سر گذاشته ایم و امروز انقلاب اسلامی در سطح جهان به جایگاه ارزنده ای دست پیدا کرده است.
وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت:این بیانیه مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفت و فصل جدیدی در زندگی انقلاب اسلامی ایران به وجود خواهد آورد.
وی خاطرنشان کرد:بایدها و نبایدهای این بیانیه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
7281/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اخلاق جرم خطبه های نماز جمعه مقام معظم رهبری نماز جمعه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد : نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی ، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه ای باشد که همه سلایق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.

او گفت : مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته ترین طلبه ها که در این زمینه آموزش دیده اند ، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان مهمترین امتیازات گلستان را همزیستی مسالمت آمیز و وحدت و همدلی شیعه و سنی در آن بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • زکات موجب افزایش رزق و برکت در زندگی می‌شود
  • راهپیمایی مردم تهران پس از برگزاری نماز جمعه