Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه محتوای پیام مقام معظم رهبری امید به آینده و جوانان است گفت: مخاطب اصلی پیام رهبری جوانان این کشور هستند جوانانی که با نشاط و پاکی دل و بابصیرت، دانایی و داشتن شجاعت و حق‌گویی در میدان انقلاب حضور دارند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و با ایمان نظام جمهوری اسلامی بار دیگر با انقلاب و رهبری پیمان بسته و عظمت انقلاب چهل ساله را در راهپیمایی 22 بهمن به رخ جهانیان کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مردم فهیم و انقلابی از ایمان و عقیده خود دفاع کرده و به دشمنان نشان دادند که هیچ‌گاه پشتیبانی و حمایت از انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مردم علی‌رغم مشکلات، گلایه‌ها و بی‌تدبیری‌ها که سختی‌هایی را برای آنها به وجود آورده است اما خوب فهمیدند که مشکلات را چگونه باید برطرف کنند و وقتی دشمن این حضور را می بیند، در دشمنی خود سست می‌شود و اراده‌اش با حضور مردم شکسته و دل امام زمان(عج) و مستضعفان عالم شاد شد.

امام جمعه موقت یزد: استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی راهی برای پیشرفت در دهه پنجم انقلاب استامام‌جمعه کرج: "گام دوم انقلاب" زمان پاسخگویی مسئولان استامام جمعه موقت بیرجند: مسئولان با قوت و قدرت آنچه که رسالت خود را انجام دهند

عابدینی ادامه داد: دشمنان همواره در پی فتنه افکنی و ایجاد تزلزل در انقلاب هستند و از هر روشی در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مستکبران، دشمنان، صهیونیست‌ها و وهابی‌ها ضربه مهلکی از حضور مردم خوردند و با این سیلی محکمی که ملت به آنها وارد کردند به این زودی نمی‌توانند از جای خود بلند شوند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مردم این پیروزی را جشن می‌گیرند و شاهد خوشحالی‌های خود هستند، به شهادت رساندن جمعی از بهترین فرزندان پاسدارِ مرزبان ما اتفاق می‌افتد. فرزندان مؤمن ما مورد هدف استکبار جهانی قرار می‌گیرند و غیر از اینکه این عاملان واسطه‌ای جهنمی باید به‌سزای عمل‌شان برسند، مردم انتظار دارند که این انتقام هم از عوامل مزدور داخلی و هم از اربابان ستمگر خارجی آنها گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب اذعان کرد: این پیام رهبری تاکید بر این نکته دارند که هم باید نگاه به گذشته خود داشته باشیم و هم با جدیت بیشتری به نکات مطرح شده در این پیام بلند توجه و عمل کنیم و مراقب باشیم دشمنان افتخارات بزرگ انقلاب را با سیاه نمایی ضایع نکنند همچنین باید این دستاوردها را به عنوان نعمت‌های بزرگ خدا و حاصل خون شهدا قدر بدانیم.

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه محتوای پیام رهبر معظم انقلاب امید به آینده و جوانان است، ابراز کرد: مخاطب اصلی پیام رهبری جوانان این کشور هستند جوانانی که با نشاط و پاکی دل و بابصیرت، دانایی و داشتن شجاعت و حق‌گویی در میدان انقلاب حضور دارند. باید تکیه مسئولان بر این جوانان باشد.

وی عنوان کرد: اقتدار و عزتی که امروز ایران اسلامی به آن دست پیدا کرده به واسطه حضور تاثیرگذار این جوانان است، جوانانی که در دوران دفاع مقدس سربلندی و عزت آفریدند و طعم تلخ ذلت و شکست را به دشمنان چشاندند، این جوانان در عرصه اقتصاد هم کمک و پشتیبان کشور هستند.

عابدینی گفت: اگر موانع از جلوی جوانان ما برداشته شود اکثر آنها با کارآفرینی و ایجاد شغل، بیکاری را از بین می‌برند و فقر را درمان می کنند و زندگی مردم را ساماندهی می کنند، اما اگر ما با عملکرد نادرست خود جلوی فعالیت جوانان را گرفته و دست تکدی به سوی جوانان دراز کنیم وضعیت ما روز به روز سخت‌تر می‌شود.

امام نماز جمعه قزوین با اشاره به وفات حضرت ام البنین(س) همسر امیرمومنان(ع) بیان کرد: این مادر بزرگوار چهار فرزند خود را در کربلا از دست داد و تمام پسرانش فدای سیدالشهدا(ع) شدند نقل می‌کنند که در ماجرای کربلا زمانی که به او تسلیت فرزندش را گفتند پرسید که امام حسین(ع) در شرایطی قرار دارد» این بانوی بزرگوار بسیار بامعرفت بود.

عابدینی اضافه کرد: به‌خاطر ارتحال این بانوی مکرمه که هم مادر شهید و هم همسر شهید هستند، این روز تکریم از مادران و همسران شهیدان نام گرفته است و احترام می‌گذاریم به مادران و همسران همه شهیدان که صبر، مقاومت و پایداری شان باعث شد تا مملکت ما به این عزت، اقتدار، عزمت و آبرو دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: استکبار جهانی در برهه‌های مختلف با تحمیل برخی قراردادها به کشورمان به دنبال تامین منافع خود است، دشمنان انقلاب چه زمانی دست از سر ملت ایران برمی‌دارند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر ایران اسلامی 100 قرارداد ننگین هم امضا کند استکبار جهانی پرتوقع‌تر پیش می‌رود و انتظار امضای قرارداد بعدی را از ایران دارد، هیچ زمانی دشمن از منفعت‌طلبی سیر نمی‌شود، آنها کرگ‌های گرسنه‌ای هستند که به دنبال به چنگ آوردن حیثیت، آبرو، ایمان و استقلال ایران اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: مسئولان کشور باید بابصیرت، هوشمندانه و با ایمان در مقابل مکرهای دشمنان عمل کنند، اگر شاهدیم در فضایی قراردادهای ننگینی امضا می شود، مشخص است به وعده های الهی اعتمادی صورت نگرفته و نسبت به روز قیامت و بازخواست اعمال اعتقادی وجود ندارد.

امام جمعه قزوین به سالروز شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ فضل‌الله محلاتی اشاره کرد و یادآور شد: ایشان نخستین کسی بود که پیروزی انقلاب اسلامی را در تلویزیون تبریک گفت و خدمات بسیاری را در جبهه‌های جنگ و سپاه پاسداران داشتند و به همین مناسبت روز روحانیت و دفاع مقدس است. آمارها می‌گوید تعداد شهدای روحانی و طلبه به نسبت جمعیت روحانیت و حوزه‌های علمیه، بیشترین آمار است و هیچ قشری به اندازه روحانیت شهید نداده است.

وی عنوان کرد: شهادت سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله لبنان و شیخ راغب که از فرزندان امام راحل در کشورهای عربی و مرکزیت لبنان هستند جزو دیگر مناسبت های این ایام است.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به دنبال حادثه تروریستی اخیر راسک که تعدادی از پاسداران همیشه پیروز تیپ الغدیر به دست گروه تروریستی جیش الظلم شهید و یا مجروح شدند با خانواده‌ها و مجروحین این حادثه تروریستی دیدار و از آنها دلجویی کرد.


میرمحمدی گفت: این دیدار به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی هم در منازل این عزیزان و هم دربیمارستان بود که ماموریت پیدا کردم تا سلام ایشان را به این عزیزان ابلاغ کنم.


نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مشترک این عزیزان روحیه بالای آنها بود گفت: خانواده‌های معظم شهدای راسک و مجروحین محکم و استوار اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


میرمحمدی افزود: آرزوی مشترک این عزیزان دیدار با مقام معظم رهبری بود که قرار شد سلامشان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کنیم و از طریق مجلس پیگیری کنیم تا این اتفاق بیافتد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه دوم این بود که بخش اعظم خدمات درمان این عزیزان در استان انجام گرفته است که درخواست داشتند ادامه خدمات درمانی شان را در تهران دریافت کنند که ازطریق وزیر بهداشت ودرمان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است