Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت صبح امروز به دستور وزیر بهداشت، به منظور عیادت و بررسی روند درمانی مجروحان حادثه تروریستی زاهدان، عازم بیمارستان محل بستری این مجروحین شد.

به گزارش گروه جمعه خبرگزاری میزان، در حال حاضر پنج مجروح حمله تروریستی محور زاهدان- خاش در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) در زاهدان تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بعد از ظهر روز گذشته نیز، ۷ نفر از مجروحان که به شرایط جسمی پایدار رسیده بودند و امکان انتقال داشتند جهت پیگیری ادامه روند درمانی به بیمارستانی در اصفهان، شهرستان محل سکونت خانواده‌هایشان منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه تروریستی حریرچی بیمارستان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت در این بازدید که با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفت میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080232

دیگر خبرها

  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید