Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:33:53 GMT

جایزه ام را از مردم گرفته ام

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۱۳۸

جایزه ام را از مردم گرفته ام

ژیلا صادقی مجری برنامه «نگی که نگفتی» به تهیه کنندگی مجتبی احمدی که کاندید اول اجرای ویژه برنامه نوروزی هست در گفتگو با برنا از حضورش در جشنواره جام جم در بخش بهترین مجری گفت: 

این جشنواره اصولا یک رقابت دوستانه و فرهنگی است که به لطف مدیران محترم سیما راه اندازی شده است اما من به آن نگاه رقابتی ندارم چراکه معتقدم توانایی و عیار کار همکارانم در حوزه های مختلف اجرا بر همگان ثابت شده است و بی شک تمام همکاران من در شبکه های مختلف و در گونه های متفاوت اجرای سیاسی، اجتماعی، ورزشی، هنری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بسیار توانمند و قوی هستند و هر یک در سبک و سیاق اجرایی خود بی نظیرند.

مجری برنامه «نگی که نگفتی» ادامه داد: من هم به احترام مدیران سیما و البته مدیران محترم شبکه دو که با حسن نیتشان مرا در این لیست قرار دادند خوشحالم و همین کافیست که کار من  از سوی مردم و مدیران مورد تایید قرار گرفته است . این رقابت یا بهتر بگویم جشنواره فرهنگی قطعا انگیزه ای است برای بهتر شدن، بهتر بودن و تلاش بیشتر، بی تردید ما همگی به عنوان نمایندگان رسانه ملی بایستی با تلاش و مطالعه بیشتر در مدت زمانی که روی آنتن هستیم بهترین را به مخاطبانمان که بهترین داوران هستند و چه در این جشنواره شرکت کنند و چه نه رای و نظر و عقیده شان را در کوچه و خیابان و از طرق مختلف به گوش ما می رسانند ارائه دهیم. 

قطعا من و هر یک از همکارانم در عرصه اجرا بیش از هر چیز به دنبال یک اجرای اخلاقی، در چهارچوب قواعد و قوانین رسانه هستیم و رسیدن به یک اجرای استاندارد هدف اصلی ماست.

از طریق این تریبون از تمام خانواده تلویزیون و مخاطبین رسانه که به من یا به هریک از همکارانم رای می دهند تشکر می کنم و آرزو می کنم بتوانم در طول مدت فعالیتم به آنچه رضایت مخاطب برنامه مان هست دست پیدا کنم. 

صادقی در خصوص برنامه «نگی که نگفتی» هم گفت خدا را شکر می کنم که برنامه در فصل جدید نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته و محتوا و موضوعات برنامه که محصول تلاش اتاق فکر و تیم نویسندگان برنامه است با مذاق مخاطب شبکه هماهنگ بوده است. تمام تلاش من  و گروه تهیه و تولید برنامه پرداختن به موضوعات روز جامعه، هنجارها و ناهنجاریها و مسائل اقتصادی روز است و تلاش می کنیم در اتاق فکر و سردبیری  برنامه بر اساس آنچه مخاطب با ما طرح کرده است به یک محتوای جذاب، موثر و البته مفید برسیم تا برنامه نگی که نگفتی بتواند با طراوت و شادابی فصل سوم را نیز پیش ببرد.

ژیلا صادقی در پایان گفت: حضور در این جشنواره به احترام مردم با هر کیفیتی اولویت من بوده است و هرگز به دنبال مقام و درجه جشنواره ای نبوده ام. هرگز در فضای مجازی فعالیتی ندارم و اهل تبلیغ هم نیستم مگر در صفحه برنامه «نگی که نگفتی» و خود رسانه که تکلیفی است که مدیران محترم اتخاذ کرده اند. من جایزه ام را از مردم گرفته ام و رای و نظر آنها را در مورد خودم می دانم. 

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون جام جم شبکه دو مجتبی احمدی گروه اجتماعی جشنواره جام جم ژیلا صادقی نگی که نگفتی برنامه نگی که نگفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسؤولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است و شفاف سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسؤولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان تهیه و پخش شد و با برقراری ارتباط تلفنی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالات مرتبط با هر حوزه مطرح شد.

نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال، چرایی سقوط رتبه گیلان در میان سایر استان‌های کشور در شاخص بهبود فضای کسب و کار، (GDP) استان و سهم گیلان از تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی گیلان برای به دست آوردن سیمایی از فاصله طبقاتی در گیلان ، وضعیت مدیریت پسماند و حال و روز لندفیل های سراوان در رشت، تموشل محل دپوی پسماند لاهیجان و سیاهکل، مادیان گوابر در لنگرود، مرکز دپوی موقت پسماند در تالاب کیاکلایه لنگرود و مخاطرات زیست محیطی دفنگاه های دیگر نقاط استان از جمله در غرب گیلان، علت عدم به بهره برداری رسیدن و آغاز به کار راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال ۱۴۰۲، احتمال انجام ترمیم کابینه مدیریتی نماینده عالی دولت در گیلان در صورت خواست مردم و وجود ادله کافی، وضعیت آبی فصل زراعی جاری و فرصت‌ها و تهدیدهای زراعت برنج و چای و مسائل مرتبط به برنجکاران، چایکاران و کارخانجات چای، وضعیت مدیریت شهری کلانشهر رشت و نیازهایی که باید در مرکز استان رفع شود مسائلی که بود که در این برنامه مطرح شد و استاندار گیلان به آنها پاسخ داد.

تهیه کنندگی این برنامه را «محمود رحمتی» و اجرای آن را «مهدی لطفی» برعهده دارد و بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای «شهریار سروری» روی آنتن می‌رود.

کد خبر 6088681

دیگر خبرها

  • دراختتامیه جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» چه گذشت؟
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • ۸۴ بهار با رادیو