Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت نیرو اعلام کرد که در صورت نهایی شدن پروژه انتقال آب به سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، خود اجرای آن را بر عهده می گیرد.

وی با اشاره به نشست ویژه کمیسیون اجرای پروژه انتقال آب خراسان جنوبی توسط وزارت نیروعمران مجلس با حضور خامسی معاون وزیر نیرو و استانداران مربوطه، گفت: در این نشست معاون وزیر نیرو اعلام کرد موضوع انتقال آب به استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به صورت تفکیک شده هفته آینده با حضور مسئولان و نمایندگان این استان ها در وزارت نیرو بررسی و نیاز آبی استان ها مشخص می شود و پس از آن محل تأمین آب تعیین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بیوکی با بیان اینکه تا پیش از این قرار بود بخش خصوصی مسئولیت اجرای پروژه های انتقال آب را بر عهده بگیرد، افزود: در این نشست وزارت نیرو پذیرفت، خود برای اجرای این پروژه اقدام کند.

انتهای پیام/ک

اجرای پروژه انتقال آب خراسان جنوبی توسط وزارت نیرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علی نوری‌نژاد از اجرای پروژه کانال انتقال آب ۲۴۰ متری در اراضی زراعی در اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال در اراضی زراعی روستا‌های چالی و شیرجیکلا این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: به منظور اتمام این مسیر انتقال آب، برنامه ریزی برای تامین اعتبار جهت ادامه ایجاد کانال انتقال آب در دستور کار این مدیریت در سال جاری است.

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • آب پایدار به غرب سمنان رسید | راهکارهای وزارت نیرو برای رفع تنش آبی در 3 شهرستان
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی