Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: مردم ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و نهراسیدن از دشمن، صحنه های با شکوهی از حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن را خلق کرده و ثابت کردند که به نظام و انقلابی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده دلبستگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:مردم با حضور خود این پیام را به مسئولان منتقل کردند که با اعتماد به مردم و توجه به ظرفیت های داخلی می توان بر تمامی مشکلات فائق آمده و تحریم های دشمنان را خنثی کرد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها چهره آمریکا را برای مردم و مسئولان نمایان ساختند، مسئولان از ابتدا باید بنا را بر اصل بی اعتمادی نسبت به آمریکا قرار می دادند تا خروج یکباره آنان از برجام قابل تصورتر می شد، امروز نیز نباید به اروپائیان اعتماد کرد چرا که آن ها نیز در مسیر سیاست های آمریکا حرکت می کنند.
اسماعیلی تصریح کرد:مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به آمریکا زدند و به سیاست های فریبنده و شیطانی آمریکا و اروپا جواب نه دادند، مسئولان نیز باید تمامی لوایح و مطالبات شیاطین را در زباله دان انداخته و به مردم اعتماد بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اسرار عده ای از افراد برای پذیرش FATF گفت: مجمع تشخیص مصلح نظام باید عواقب هرگونه تصمیم را در خصوص پذیرش FATF پذیرفته و مخالف اسلام و عزت اسلامی تصمیم نگیرد.
امام جمعه قرچک با اشاره به بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب که پس از حماسه راهپیمایی 22 بهمن منتشر شد اظهار داشت:تمامی راه حل های گذر از مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد در داخل کشور است، اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه هایی از تاریخ چهل ساله انقلاب نبود، امروز دستاوردهای بیشتری نصیب ایران اسلامی شده بود.
اسماعیلی گفت: با ورود به پنجمین دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مرحله جدیدی از خودسازی و تمدن سازی جامعه اسلامی آغاز شده که با تکیه بر توان مردم می توان به پیشرفت های غیر قابل تصوری دست یافت.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استکبار جهانی تمدن جامعه اسلامی رهبر معظم انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیورمندان این مرز و بوم تبریک گفت.

در متن پیام دکتر کولیوند آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در میدان فداکاری برای ایران عزیز، ارتش جمهوری اسلامی‌گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از آب و خاک وطن و حریم هم‌وطنان است. به شهادت تاریخِ انقلاب و دفاع مقدس، ارتش و ارتشیان غیور مردانه تا پای جان برای مردم جانبازی و ایثار می‌کنند و این ازخودگذشتگی ریشه در اصالت ارتش دارد که در عین بی‌ادعایی همواره قدرتمند آماده انجام وظیفه است.

رفتار و سیره برادران ارتشی گویای آن است که خود را جزئی از تار و پود ایران و ایرانی می‌دانند زیرا نه‌تنها در حوادث نظامی‌بلکه در حوادث طبیعی نیز تلاش برای حفظ آرامش مردم را رسالت خود می‌دانند و در میدان خدمت فرقی میان نبرد با دشمن یا صف‌آرایی برای انجام خدمات بشردوستانه به مردم زلزله‌زده یا سیل‌زده، قائل نیستند.
امام راحل حضرت امام خمینی (ره) که با شناخت عمیق از جوهر و ذات پراهمیت این نیروی نظامی، ارتش را «حافظ استقلال و نگهبان مرزها» دانستند، ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای آینده کشور به یادگار گذاشتند تا امروز ارتش و سپاه دو بازوی پرقدرت برای دفاع از تمامیت سرزمینی و قوت قلب مردم باشند.

«روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به فرماندهی محترم ارتش و ارتشیان گرانقدر در صف و ستاد در رسته‌های زمینی، دریایی و هوایی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای یکایک این عزیزان سلامت، عزت و توفیق روزافزون خواستارم.

پیرحسین کولیوند

کد خبر 6081132

دیگر خبرها

  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد