Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- امامان جمعه اهل سنت ايرانشهر و خاش اقدام ناجوانمردانه تروريستي را شرعا و عقلا حرام دانسته و از مسئولان دستگاههاي امنيتي، انتظامي و قضايي خواستند عاملان اين قبيل جنايات را دستگير و به سزاي اعمالشان برسانند.

به گزارش ايرنا؛ امام جمعه مسجد فاطمه الزهرا (س) اهل سنت ايرانشهر در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته با محکوم کردن حرکت زشت تروريست ها در به شهادت رساندن تعداي از حافظان مرزهاي کشور گفت: اينگونه حرکت شرعاً و عقلا از ديدگاه اسلام حرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولوي عبدالصمد کريم زايي افزود: افرادي که دست به اينگونه حرکت هاي زشت مي‌زنند به دنبال ناامن کردن و عدم توسعه و پيشرفت استان هستند.
وي با تاکيد بر هوشياري آحاد مردم در مقابل دسيسه هاي دشمنان اظهار داشت: خدا را شکر در کشوري زندگي مي کنيم که احکام اسلامي در آن حاکم است و نظام خدمات خوبي در منطقه انجام داده است.
امام جمعه اهل‌سنت ايرانشهر بيان کرد: مسلمان واقعي کسي است که ساير انسان ها از زبان، رفتار و کردار او در آسايش و آرامش باشند نه اينکه دستش به خون افراد بيگناه آغشته شود.
مولوي کريم زايي گفت: علما، مبلغان صالحين و روشنفکران نبايد در برابر اينگونه حرکات زشت سکوت کنند زيرا يک مسلمان بايد اهل امر به معروف و نهي از منکر باشد.
وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز از نظارت نکردن بر بازار انتقاد کرد و گفت: هر مغازه اي با هر قيمتي که دلش مي‌خواهد جنسش را مي‌فروشد مي رساند و هيچ نظارتي هم متاسفانه نيست.
** امام جمعه اهل سنت خاش: با اشرار و جنايتکاران قاطعانه برخورد شود
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش سيستان و بلوچستان با محکوم کردن حادثه تروريستي جاده خاش- زاهدان بر اهميت برخورد قاطع با اشرار و جنايتکاران و مبارزه با گروهک هاي خرابکار تاکيد کرد.
به گزارش ايرنا مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مسجد جامع توحيديه اهل سنت خاش اظهار داشت: به شهادت رساندن جمعي از هم وطنان و نيروهاي حافظ امنيت و خدمت رساني به مردم را به شدت محکوم و با خانواده هاي معظم شهيدان اعلام همدردي مي کنيم و اميدواريم با تلاشها و همکاري هاي نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي ريشه شرارت ها و نا امني ها در استان خشکانده شود و گروهک هاي خرابکار نابود شوند.
وي افزود: سپاه در چهار دهه اخير منشاء خير و رحمت و برکت بوده و خدمات سپاهيان عزيز در منطقه و ايران چشمگير و قابل تجليل و تقدير است.
نمازگزاران شهرستان خاش با برپايي تجمع اعتراض آميز و به صورت خودجوش حادثه تروريستي جاده خاش- زاهدان را محکوم کرده و اهميت مبارزه با اشرار و گروهک هاي خرابکار و معاند نظام اسلامي را خواستار شدند.
نمازگزاران خاش با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل و مرگ بر ضد ولايت فقيه، ضمن ابراز همدردي با خانواده هاي معظم شهيدان و مجروحان حادثه تروريستي نابود شدن جنايتکاران و حاميان آنها را فرياد زدند.
خطيبان نمازهاي جمعه و نمازگزاران در مساجد جامع الخليل، حنفاء، امام حسين و غيره نيز حادثه تروريستي جاده زاهدان را محکوم کردند.
7314 **7310 **6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد