Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کانال مالی اروپایی‌ها اینستکس اظهار کرد: این کانال مالی که اروپایی ها درست کرده اند در حقیقت کانال مالی نیست بلکه یک کانال کالایی است یعنی نفت ما را می گیرند و از آن طرف به ما کالا می دهند و اشتباها اسم این را کانال مالی گذاشته اند ،این یک کانال کالایی است ،نفت ما به فروش می رسد در مقابلش پول ما می رود در یک صندوقی که در اختیار خودشان هست از آنطرف به ما دارو ، کالاهای کشاورزی و غذا می دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : نکته مهم این است کشورهای غربی و اروپایی تامین مالی ما را با مشکل مواجه کرده اند ولی می گویند بیایید با ما همکاری مالی انجام دهید خوب اگر شما بانک هایتان با ما کار نمی کنند چه انتظاری دارید که بانک های ما با شما مبادله مالی داشته باشند.

 رضایی در ادامه از رفتار اروپایی ها انتقاد کرد و گفت :از بی صداقتی غرب و تحمیل خواسته هایشان به کشور ما می شود فهمید که تامین مالی کشور ما را و حتی پول خود ما را حاضر نیستند به ما بدهند بعد می گویند شما بیاید با ما همکاری مالی داشته باشید و برای همین است که ما به این تقاضاها در مسئله سی اف تی و پالرمو مشکوک هستیم و از دولت و مجلس خواسته ایم به صراحت به ابهامات مجمع تشخیص پاسخ دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت در پایان تاکید کرد :باید ببینیم در عمل چه اتفاقی می افتد ،متاسفانه صداقت اروپایی ها با ما خیلی بالا نبوده،آمریکایی ها که همیشه دروغه گفته اند، اروپایی ها هم همیشه وعده میدهند اما نمیدانیم چه مقدار به وعده هاشون عمل می کنند ،امیدوارم اینها حداقل یک حداقل وفاداری به امضای خودشون در مساله برجام داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص گلی که در یک بازی به ثمر رساند و جهانی شد، گفت: گلی زدم که در قدیم همیشه این حرکت و گل را تمرین می‌کردم، در آن زمان این گل من خیلی معروف و جهانی شده بود و همه تعجب کرده بودند.

 

دیگر خبرها

  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • ببینید | تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر