Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:24:33 GMT

جمال الدین مودب در حضور وزیر ارشاد چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۵۶۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر خود به استان کرمان جمعه 26 بهمن ماه از آثار خوشنویسی استاد جمال الدین مؤدب هنرمند کرمانی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، استاد جمال الدین مؤدب در بازدید وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در این مجموعه ۱۱۰ اثر نگارش شده است گفت: برای این آثار به هفت سالن نیازمندم اما هم اکنون ۳۰ درصد از مجموعه در معرض دید گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مجموعه ۱۱ میلیون واژه عشق و ۵۵ میلیون ذکر نوشته شده است افزود: نگارش این مجموعه اولین اتفاق تاریخی است.

این استاد خوشنویسی با اشاره به اینکه در دنیا این نوع سبک خاص بی سابقه است بیان کرد: تمام خطاطی‌ها بدون محاسبه نگارش شده است.

جمال الدین مودب با اشاره به اینکه محاسبه شده اگر روزی ۲۰ ساعت کار شود، بیش از ۴۰۰ سال زمان می‌برد اظهارکرد: در حالی که کار این آثار از ۳۰ سال پیش آغاز شده است. پیش بینی می‌شود در صورت اتمام پروژه‌های عمرانی موزه آثار در ایام نوروز بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه برای اتمام موزه نگهداری آثار نیازمند اعتبار هستیم تصریح کرد: با وجود تمام قول‌هایی که از سوی مسئولان شد، تاکنون هیچ اعتبار دولتی برای این موزه تخصیص نیافته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه استقبال علاقمندان به حضور در بخش‌های داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون مهلت دریافت آثار این پنج بخش از هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز (طنزپهلو) تا ساعت ۱۲ ظهر، فردا ۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود متقاضیان آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک‌نیوز‌ها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند؛ بنابراین گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی https://tanz.pressfestival.ir آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • فیلم| حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی به طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • کتاب غیرقانونی را با پست جلوی خانه‌تان تحویل بگیرید!
  • وزیر ورزش: برای نگارش آیین نامه فیرپلی مالی به فدراسیون مجوز دادیم
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: تذکر به گشت ارشاد به قوت خود باقی است
  • مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزپهلو تمدید شد