Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده شاهد و ایثارگر در مرحله نخست ۲۵ بهمن ماه با حضور همسران معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی قم آغاز شد، در این دوره از مسابقات ۱۸۰ نفر از همسران شهدا و ایثارگران سراسر کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره از مسابقات قرآن کریم در هتل شاهد قم برگزار شده و در وقت صبح مسابقات حفظ و قرائت و آزمون کتبی رشته‌های مفاهیم و تفسیر و در وقت عصر نیز مسابقات حفظ و قرائت ادامه می‌یابد.


وی ادامه داد: در پایان این روز همسران شهدا و ایثارگران به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف می‌شوند، روز جمعه نیز برنامه‌های آموزشی و زیارت مسجد مقدس جمکران در مرحله اول این مسابقات پیش بینی شده است.


مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات اول تا سوم هر رشته روز شنبه ساعت ۹ صبح در هتل شاهد قم و با حضور مسئولان بنیاد کل کشور و مسئولان استانی برگزار می‌شود.


مرحله دوم سی‌امین دوره مسابقات قرآن از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در قم با حضور فرزندان دختر شاهد و ایثارگر آغاز می‌شود.


اتمام پیام/ش

مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن شهدا و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران