Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:39:04 GMT

محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه لغزنده می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۶۸۲

محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه لغزنده می شوند

تهران- ایرنا- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف در 6 محور خبر داد و گفت: به علت بارش برف و یخزدگی، محور های چالوس، هراز و فیروزکوه به احتمال فراوان امشب و فردا لغزنده خواهند بود.

سرهنگ نادر رحمانی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی اظهار داشت: رانندگان امشب و به ویژه فردا شنبه 27 بهمن ماه، برای سفر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون شمال به جنوب محور هراز محدوده پیست آبعلی، محدوده شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه قزوین به کرج و محور کرج به تهران در محدوده پل کلارک در گرمدره، ترافیک سنگین گزارش شده است.
سرهنگ رحمانی افزود: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی، اکنون در محورهای سردشت - مهاباد در آذربایجان غربی، تبریز- زنجان در استان آذربایجان شرقی، بانه - سقز در استان کردستان، کوهرنگ - مسجدسلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، قزوین - همدان در استان قزوین، سپیدان – یاسوج در استان فارس بارش برف گزارش شده است.
وی اضافه کرد: امشب و فردا در محورهای مواصلاتی استان های ایلام، همدان، زنجان، قزوین، البرز، شرق استان تهران، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی احتمال بارش برف وجود دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: اکنون در بیشتر محورهای آذربایجان غربی، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، بوشهر و همدان و در محور مراغه - هشترود آذربایجان شرقی، اندیمشک - دزفول و ایذه - باغ ملک در استان خوزستان بارش باران مشاهده می شود.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است و در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
اجتمام*3229*9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وضعيت جوي ترافيك راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان، محورهای مسدود شده و محورهای جایگزین آنها به شرح ذیل است.

محور زهکلوت_ دلگان، (محور جایگزین: بم_ ایرانشهر_دلگان)

رودبار جنوب_ کهنوج در فرعی آبسردوییه، (محور جایگزین: محور اصلی رودبار_ پل بهاد رآباد_ کهنوج)

محور قلعه گنج_ رمشک در محدوده روستای صولان، (محور جایگزین: ندارد)

همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده‌ای خواسته شده است با توجه به تاریکی هوا و بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان، از تردد غیر ضروری در محورهای این منطقه خودداری کرده و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

کد خبر 6080226

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه