Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:19:52 GMT

مردم اسالم ۴۰ سال وحدت و اتحاد را در عمل ثابت کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۶۹۱

مردم اسالم ۴۰ سال وحدت و اتحاد را در عمل ثابت کردند

حجت‌الاسلام باقری‌ به حضور پرشور مردم اسالم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره‌کرد و گفت: مردم خوب اسالم شعار « ۴۰ سال وحدت، ۴۰ سال سال اتحاد » را به خوبی در عمل ثابت کرده و نشان دادند که شیعه و سنی در راه دفاع از این انقلاب و سرزمین دوشادوش یکدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، « حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در سلسله مباحث پاسخ به شبهات وهابیت به بیان نظریه تکفیر و سابقه تاریخی آن در اسلام و رد آن بر اساس آیات قرآن و روایات پرداخت و گفت: نظریه تکفیر یک عقیده خطرناک و موجب اختلاف بین مسلمین و خشن جلوه دادن چهره اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه به‌ویژه مردم شیعه و سنی اسالم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، افزود:مردم خوب اسالم شعار « ۴۰سال وحدت، ۴۰ سال سال اتحاد » را به خوبی در عمل ثابت کرده و نشان دادند که شیعه و سنی در راه دفاع از این انقلاب و سرزمین دوشادوش یکدیگر هستند.

 

وی به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در پیام راهبردی گام بزرگ دوم انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح‌کرد: توجه به جوانان و مخاطب قراردادن جوانان نشان از عمق دید ژرف رهبرمعظم انقلاب به آینده کشور و زمینه‌سازی برای ظهور و قیام‌ جهانی حضرت ولیعصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) نشانگر این است که ما راه را درست طی کردیم و اگر برخی انحرافات خسارت بار مثل برجام از مسیر انقلاب نبود و مسئولین به توان داخلی اعتماد می‌کردند الان خیلی پیشرفته‌تر و جلوتر از وضعیت فعلی بودیم.

 

باقری‌ارومی اضافه‌کرد: پیام حضور با‌شکوه مردم و بیانات مقام معظم رهبری را دنیا شنید و سردمداران استکبارکینه و خشم خود از این همه وحدت و اتحاد را با گزافه گویی و یاوه گویی و عملیات تروریستی و به شهادت رساندن پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

 

خطیب نماز جمعه اسالم تصریح‌کرد: بیچاره‌ها نمی‌دانند که این انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده است و ما در اولین روزهای دهه پنجم انقلاب با تقدیم این قربانی‌ها انقلاب خود را بیمه کردیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: صهیونیست و مستکبران و نوکران آنها در منطقه بدانند این بار نه در سوریه و عراق بلکه در هر جای لازم جواب آنها را خواهیم داد چرا که اولین اشتباه آخرین اشتباه است و اگر لازم باشد اسرائیل در چند دقیقه از جغرافیای کره زمین حذف می‌شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن انقلاب اسلامی وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حمله تروریستی خبرگزاری شبستان اردبیل نماز جمعه ۴۰ سال وحدت اسالم اتحاد و همدلی یوم الله 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • پیولی: بازی با اینتر فرصتی برای نشان دادن غرور و رستگاری میلان است
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی