Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:27:29 GMT

سطح راه های قزوین لغزنده است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۷۰۵

سطح راه های قزوین لغزنده است

سرهنگ نصرالله بیگلری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ترافیک در سطح تمامی مسیرهای ارتباطی استان روان بوده و تردد خودروها به شکل عادی در جریان است.
وی اظهار داشت: از اواخر وقت امشب تا روز یکشنبه براساس اعلام هواشناسی بارش برف و باران در نقاط کوهستانی استان پیش بینی می شود که لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول انتظامی گفت: رانندگانی که قصد عبور از گردنه ها و نقاط کوهستانی را دارند باید تجهیزات زمستانی کافی بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
استان قزوین با داشتن 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه، یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی، 12 دستگاه تونل، 10 گردنه به طول 161 کیلومتر بوده و 230 کیلومتر طول روشنایی راه ها، یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان قزوین بارش برف و باران بزرگراه ترافیک روشنایی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عادی خودروها در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز دوشنبه ۲۷ فروردین در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • حرکت عادی خودروها در جاده‌های شمال
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • ثبت توفان با سرعت ۱۰۸ کیلومتر تا بارش‌ها طی هشدار هواشناسی سمنان
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است