Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: از سال ۹۴ تاکنون سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس امروز در حاشیه بازدید از تمرینات تیم لیگ‌برتری کبدی بانوان استان فارس بیان کرد: از سال ۹۴ تاکنون سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ورزش کبدی در شیراز غریب نیست و در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی برای احیاء این ورزش و تربیت ورزشکاران موفق انجام شده است.

حیدرعلی کامیاب گفت: امروز تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران دارای بازیکنانی مطرح از جمله سعیده جعفری است که این ورزشکار ملی‌پوش از افتخارات استان فارس به شمار می‌رود که در مسابقات جاکارتا نیز خوش درخشید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه جمعه‌ها روز ورزش است، ادامه داد: در این روز، هیئت‌های ورزشی نیز تعطیل نبوده و به نوعی درگیر تمرین‌های ورزشی، انجام مسابقه و یا اجرای برنامه‌های عمومی از جمله پیاده‌روی‌ها هستند.

کامیاب با اشاره به جایگاه ورزش بانوان در استان فارس اضافه کرد: امروز در رشته‌های هندبال، کبدی، تیراندازی، فوتبال و فوتسال شاهد فعالیت‌های تیم بانوان در لیگ برتر کشور هستیم و اگر آقایان در برخی رشته‌ها سهم ندارند، اما بانوان در این جایگاه خوش درخشیده‌اند.

وی تصریح کرد: مشکل ما در ورزش بانوان این است که اسپانسر‌های قوی نداریم و از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع درخواست حمایت از ورزش بانوان را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین به جذب اعتبار‌ها در توسعه زیرساخت‌های ورزش این استان اشاره کرد و افزود: در حوزه سخت‌افزاری قدم‌های موثری برداشته شده و هر سال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان جذب اعتبار داشته‌ایم، اما در حوزه نرم‌افزاری به شدت مشکل داریم که از این رو حمایت بخش خصوصی را می‌طلبد.

کامیاب همچنین از شورای اسلامی و شهرداری شیراز خواستار حمایت برای اختصاص زمین با کاربری ورزشی در شمال غرب شیراز شد و ادامه داد: در این محدوده زمین با کاربری ورزشی نداریم که نیاز است در این زمینه شورای شهر شیراز ورود کند.

وی گفت: آماده‌ایم نشست تخصصی در حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برگزار کرده و با اختصاص زمین مناسب برای ورزش به دنبال اجرای طرح‌های بزرگ در این کلان‌شهر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: شمال غرب و شرق شیراز امروز نیازمند زمین با کاربری ورزشی برای ساخت چند فضای جدید ورزشی و زمین تخصصی چمن و توپی است که امیدواریم مشکلات موجود در این زمینه نیز برطرف شود.

عباس رضایی رئیس هیئت کبدی استان فارس نیز گفت: تیم کبدی بانوان استان در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ برتر هستند و فردا عازم مسابقات مرحله دوم لیگ می‌شوند که از این تیم انتظار قهرمانی یا نائب قهرمانی را دارند.

انتهای پیام/چ

توسعه زیرساخت‌های ورزش فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شورای ششم به دنبال توسعه ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی هستیم و به همین خاطر تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم پایانی «مسابقات فوتسال محلات شهر قزوین» با تأکید بر اهمیت ورزش در حفظ نشاط و سلامتی جامعه اظهار کرد: مهم‌تر از اینکه چه تیمی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافته یا مقام دوم و سوم را کسب کرده، این است که همه شما در قالب برگزاری یک دوره ورزشی بانشاط، گردهم جمع شدید.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این دوره از مسابقات افزود: مشاهده عناوین تیم‌های شرکت‌کننده که مزین به نام شهدا و اهل بیت (ع) است، حکایت از آن دارد که اخلاق سرلوحه همه تیم‌ها بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که در شورای ششم به دنبال تحقق آن بودیم، موضوع ورزش محلات و حمایت از هیئت‌های ورزشی بود، بنابراین تلاش شد تا مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف والیبال، بسکتبال و فوتسال برگزار شود.

اللهیاری ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و امکان برگزاری مسابقات در فضای باز امیدواریم این رقابت‌ها در سطح محلات تقویت شده و سری جدید مسابقات را با شور و نشاط بیشتر در شهر قزوین شاهد باشیم.

ولی چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این اختتامیه خطاب به همه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات عنوان کرد: معتقد هستم همه شما برنده این مسابقات هستید، اما پیروز واقعی میدان کسی است که همیشه اخلاق ورزشی را رعایت می‌کند.

وی افزود: اخلاق مهم‌ترین مقوله در زندگی شخصی، ورزشی و اجتماعی شماست که می‌تواند در کنار موفقیت در عرصه‌های ورزشی، موجب سربلندی انسان شود. در ضمن شورای اسلامی شهر قزوین همواره پیگیر تقویت حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث ورزشی بوده است تا اتفاقات خوبی در عرصه ورزش شهر رقم بخورد؛ ورزشکاران قزوینی در سطح ملی زبانزد هستند و به موفقیت‌های بالاتر دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: هر یک از شما نونهالان و نوجوانان می‌توانید سرمایه‌ای ارزشمند برای آینده شهر قزوین و ایران عزیزمان باشید و ظرفیت‌های بسیار مهمی را در حوزه ورزش فوتبال ایجاد کنید.

چگینی تأکید کرد: شما ورزشکاران با خودباوری، اتکای به نفس، تلاش فراوان و باور به این شعار که «من می‌توانم» می‌توانید به یکی از فوتبالیست‌های مشهور و برجسته جهانی تبدیل شوید و به جایگاه‌های بالایی در عرصه ورزشی برسید؛ تنها کافی است که به این باور برسید.

کد خبر 747197

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند