Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دیدار با حضور تعدادی از بازیکنان پیشکسوت و خاطره ‌ساز فوتبال کشور از جمله خداداد عزیزی، محمدرضا مهدوی، رضا عنایتی، محمد نوازی، احمد تقوی، اسماعیل حلالی، مهدی امیرآبادی، بهروز رهبری ‌فرد و پرویز برومند در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.
این دیدار دوستانه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


23 بهمن ماه سال 1365 یادآور یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ فوتبال جهان است.
در این روز هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را در دقیقه 55 بمباران کردند و 9 بازیکن، یک داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و دهها نفر نیز به درجه جانبازی نائل شدند.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام رضا جهان خداداد عزیزی فوتبال مشهد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان

دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان