Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پاکستاني ها پس از اقامه نماز جمعه بار ديگر در اعتراض به سفر "محمد بن سلمان" وليعهد عربستان که قرار است فردا (شنبه) وارد اسلام آباد شود، تظاهرات و سياست هاي آل سعود عليه ملت هاي مظلوم منطقه را محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، نمازگزاران پاکستاني در شهر راولپندي پس از اقامه نماز جمعه در محکوميت حملات رژيم سعودي عليه ملت هاي مظلوم در منطقه از جمله تشديد تجاوز ائتلاف سعودي عليه يمني ها، تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معترضان با محکوميت همدستي برخي از سران عرب از جمله حاکمان سعودي براي تجاوز به سوريه، يمن و سازش با رژيم صهيونيستي، شعارهايي عليه حاکمان آل سعود، آمريکا و رژيم صهيونيستي سر دادند.
تجمع کنندگان دخالت هاي کشورهاي عربي در امور داخلي پاکستان را باعث ايجاد مشکلات براي مسلمانان جهان دانسته و تاکيد کردند عربستان و برخي از دولت هاي عربي تلاش دارند بمنظور دستيابي به اهداف تهاجمي خود، پاکستان را وارد بحران هاي منطقه از جمله جنگ يمن کرده و از آن سود ببرند.
يکشنبه هفته گذشته نيز تجمعي در اعتراض به سفر آتي "بن سلمان" به پاکستان در مقابل باشگاه خبرنگاران اسلام آباد برگزار شد و همچنين جمعي از انديشمندان پاکستاني نيز طي سخنراني در سميناري با عنوان حمايت از مظلومين جهان اعلام کردند: قاتلان ملت يمن هرگز نمي توانند دوست مردم پاکستان باشند.
در آستانه سفر وليعهد سعودي به پاکستان، اسلام آباد و مناطق اطراف آن کاملا در پوشش تدابير شديد امنيتي قرار گرفته است.
بر اساس اعلام پليس پاکستان، حدود هزار پست ايست و بازرسي براي رصد خودروها و شهروندان در دو شهر اسلام آباد و راولپندي ايجاد شده است.
"عمران خان" نخست وزير پاکستان قرار است شخصا براي استقبال از وليعهد سعودي، به فرودگاه نظامي نورخان، محل فرود هواپيماي وليعهد سعودي برود.
"بن سلمان" فردا شنبه براي انجام سفري دو روزه وارد پاکستان مي شود.
139/117
کليدواژه عربستان پاکستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد