Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:58:56 GMT

کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۹۶۹

کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شد

اهواز-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کلاهبردار حرفه ای با 13 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد صالحی روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند اهوازی به پلیس آگاهی خوزستان مبنی بر 13 میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق فضای مجازی از وی، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شخصی از طریق برنامه های اینترنتی خود را به عنوان نیازمند معرفی و تقاضای کمک به منظور معالجه مادر خویش می کرد که با این ترفند مالباخته را مجاب و مبلغ 13 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات با هماهنگی قضائی متهم مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر 13 میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باخته اعتراف کرد.
سرهنگ صالحی تاکید کرد: شهروندان به درخواست های مشکوکی که در فضای مجازی به قصد کلاهبرداری ارسال می شود، توجه نکنند تا طعمه افراد شیاد و کلاهبردار قرار نگیرند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به سرعت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در 11 دی ماه سال جاری از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری از طریق فریب کاربران در شبکه های اینترنتی و فضای مجازی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول خبر داده بود.

*سارق حرفه ای احشام در دام پلیس باغملک
فرمانده انتظامی باغملک از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای احشام با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در مناطق روستایی شهرستان باغملک ، ماموران پلیس آگاهی یک متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت احشام در سطح روستاهای شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.
فرمانده انتظامی باغملک پیش از این در 10 بهمن ماه از دستگیری اعضای یک باند سارقان احشام با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داده بود.
7152/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري كلاهبردار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی بازار فارکس در مازندران دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب