Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسدار شهید امید اکبری در حادثه تروریستی محور خاش - زاهدان که در آن یک خودرو بمب‌گذاری شده به وسیله گروهک تکفیری جیش‌العدل با اتوبوس حامل پاسداران دفاع از امنیت وطن برخورد و منفجر شد، به فیض شهادت نایل آمد.

گفتنی است، شهید امید اکبری از سپاه استان اصفهان برای کمک در امر تامین امنیت نقاط مرزی و اجرای برنامه‌های جهادی به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید بزرگوار با مداحی‌های دلنشین و خاطره‌انگیز خود در مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس اصفهان و سراسر ایران باقی خواهد ماند.

امروز ۲۶ بهمن ماه خانواده‌های شهدای این حادثه تلخ با عزیزان خود وداع کردند که گوشه‌هایی از تصاویر آن توسط رسانه‌ها منتشر شده است. در ادامه تصاویری را از فرزند خردسال شهید امید اکبری مشاهده می‌کنید که کودک مات و مبهوت بر سر تابوت پدر ایستاده و اطرا فیان خود را نظاره می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار باقری در الشتر با خانواده شهید امنیت مجتبی نعمت پور دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

وی پایداری خانواده شهدا را رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی دانست که دشمنان از آن هراس دارند.

پدر شهید نعمت پور نیز در این دیدار به حمایت همیشگی خود و فرزندانش از نظام و میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: شهید مجتبی نعمت پور را با جان و دل تقدیم انقلاب کرده ام.

شهید مجتبی نعمت پور در عملیات دستگیری اشرار مسلح در شهرستان خرمشهر مجروح و به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر + فیلم
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • هشدار گروسی درباره بروز یک حادثه هسته‌ای در نیروگاه زاپروژیا
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • رویای بزرگ پسر کارلتو؛ داویده آنچلوتی در آرزوی سرمربیگری رئال مادرید
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • هنیه تنها نیست؛ والدین شهدایی که برای بچه‌های‌شان اشک نریختند و مشکی نپوشیدند