Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:05:06 GMT

وینفرد شفر: گلزن تراکتورسازی باید اخراج می‌شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۰۹۲

وینفرد شفر: گلزن تراکتورسازی باید اخراج می‌شد

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، اشکان دژاگه، هافبک تراکتورسازی باید در جریان دیدار مقابل این تیم از زمین اخراج می شد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: امروز ما دو اشتباه داشتیم که یکی از آن‌ها تبدیل به گل تراکتورسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که گل زد به دنبال خطا روی امید نورافکن باید اخراج می‌شد. بعد از گل هم به سمت هواداران رفت و فضای زمین را ترک کرد و باید کارت زرد دوم را می‌گرفت.

ادامه دارد ...

 

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز استقلال تهران تراکتورسازی تبریز استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و رقابت حساسی را در راه بقا در لیگ برتر برگزار می‌کند که محمود قائدرحمتی، ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد و نمی‌تواند از این بازیکن بهره ببرد.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم هم برای نساجی مازندران به میدان می‌رفت و اکنون هم در این تیم عضویت دارد، در مسابقه برگشت آن فصل، توانست دروازه تراکتور را با شوت محکم از زاویه بسته باز کند، اما فردا این فرصت را ندارد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشت، در اوایل دیدار مقابل سپاهان به دلیل آسیب دیدگی مصدوم و تعویض شد تا بازی حساس برابر تراکتور را هم از دست بدهد.

البته مصدومیت قائدرحمتی فقط در دیدار مقابل تراکتور خواهد بود و این بازیکن در دیدار هفته آینده لیگ برتر برابر ملوان انزلی دوباره به میادین برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • چند خبر ورزشی
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود