Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» سردار سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز ۲۶ بهمن در اختتامیه جشنواره ملی جهادگران گفت: حضور جهاد گونه مردم در عرصه‌های مختلف برای برون رفت از مشکلات یک اعتقاد است که باید در ذهن مسئولین اجرایی کشور شکل بگیرد.

وی افزود: در پیام اخیر رهبری هم امید و اعتماد به جوانان، به به وضوح مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه با اشاره به حوادث انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: نقش اصلی در اوایل انقلاب و دفاع مقدس متوجه جوانان است.

وی در ادامه با بیان دیدگاه لیبرالی بنی صدر در سال اول جنگ افزود: بنی صدر با تفکر لیبرالی و جنگ کلاسیک خود حاضر به همکاری و نقش آفرینی نیروهای مردمی نبود و به رده های مختلف ارتش نیز این مسئله را ابلاغ کرده بود.

وی تصریح کرد: پس از شکست عملیات هویزه، بنی صدر به تهران برگشت و به امام گفت که توان مقابله نظامی را نداشته و باید با عراق مذاکره کنیم که امام فرمودند کار را به نیروهای مردمی بسپارید.

وی ادامه داد: یکسال بعد از فرار بنی صدر در خرداد ۶۰ که مدیریت و فرماندهی جنگ به عهده امام افتاد، پیروزی هایی بزرگ نظیر فتح خرمشهر به دست آمد.

سرلشگر جعفری با اشاره به هشدار امام (ره) درباره تکیه بیش از حد به ابزار مادی در گزارشات سال اول جنگ گفت: امام(ره) در واکنش به آن گزارشات هشدار دادند که بدون توکل به خدا و معنویت، تکیه به ابزار مادی مفسده برانگیز است و آنچه باعث افتخار است تربیت نیروی جوان مومن انقلابی است که فتح الفتوح انقلاب است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: پس از جنگ نیز در عرصه های امنیتی؛ نقش آفرینی جوانان در گردان های مختلف بسیج و نیروهای مردمی بسیار اثرگذار بوده است و تامین کننده های امنیت در مرزهای کشور همین قشر جوان است که شهادت این ۲۷ پاسدار نشانه همین مسئله است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبری درباره تهاجم فرهنگی؛ امروز وجود یک جبهه قوی فرهنگی مرهون حضور همین قشر جوان مومن انقلابی است.

وی در ادامه افزود: در عرصه های جهادی و عمرانی نیز کارهای عظیمی شده که البته قابل قبول نیست و باید بیش از این ها کار انجام بگیرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حضور مردم در انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد گفت: اعتقاد به مردم برای برون رفت مشکلات باید در ذهن مسئولان اجرایی کشور باشد.

وی در ادامه با اشاره به شروط اصلی کار جهادی در منویات رهبری افزود: نیت خالص، سخت کوشی و مخالف داشتن از شروط اصلی و لازم کار جهادی است. اگر شرط سوم برقرار نباشد اصلا کار جهادی نیست.

فرمانده کل سپاه با انتقاد از عدم وجود فضای تجربه مدیریتی در سیستم اداری کشور گفت: در خلاء فصای مدیریتی برای کسب تجربه نسل جوان، حرکت های جهادی بهترین جایگرین برای پرکردن این خلاء است.

سرلشگر جعفری با بیان اینکه تمرکز حرکت جهادی، حل مشکلات اجتماعی است، افزود: حل مشکلات اجتماعی بخش های مختلف کشور باعث مخالفت ها خواهد شد. و همین باعث تضمین شدن کار جهادی خواهد شد. همین مسئله مجوز صید ماهی در جاسک و خلیج فارس یک مشکل اجتماعی است که با مجوز های غلط باعث بیکاری مردم بومی آن منطقه شدند.

وی در ادامه تشریح کرد: کار جهادی همین مقابله با فسادها، کم کاری ها و غفلت های عمدی است و این مطالبه گری و کار جهادی هزینه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش پایانی با اشاره به اینکه تنها راه عبور از مرحله سوم انقلاب تفکر جهادی است، افزود: امروز دو مرحله از انقلاب اسلامی یعنی پیروزی و تثبیت آن را پشت سر گذاشتیم و در مرحله سوم در جا می زنیم. یعنی در مرحله اسلامی سازی ساختارها مشکل داریم. که تنها راه عبور از مرحله سوم و رسیدن به تمدن اسلامی تفکر جهادی است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سردار عزیز جعفری گام دوم انقلاب نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است